//Plugins sense CDN ?>
La sortida serveix perquè els responsables dels punts PIT coneguin millor el territori, amb l’objectiu de promocionar-lo entre els visitants.
El passat dijous, 13 de juny, va tenir lloc una nova sessió de formació per a les empreses de l'Anoia adherides al programa Punts d'Informació Turística (PIT), impulsat per la Diputació de Barcelona i gestionat des del Consell Comarcal de l’Anoia.
En aquesta ocasió, la sessió va ser una visita de coneixement al territori, concretament a Copons i a Rubió. Els assistents van participar d’una visita guiada als Horts de Copons i descobrir l’audioguia que ressegeix els punts més destacats del municipi.
Seguidament, es van desplaçar fins a Rubió on van visitar l’església que destaca pel seu retaule.
La jornada va comptar amb més d’una vintena d’agents PIT. Tots ells són empreses procedents del sector de la restauració, l’allotjament, les activitats turístiques, l’administració, empreses de turisme actiu, patrimoni i museus.
El programa PIT té com a objectiu dotar els equipaments turístics d’informació i coneixements dels atractius i l’oferta turística del territori per aquest motiu el programa contempla al llarg de l’any realitzar diferents sessions de formació, visites de coneixement al territori i sessions de treball entre agents amb l’objectiu d’estar preparats per oferir informació i assessorament de qualitat a turistes i visitants.