TORNAR
PUBLICITAT

Quatre persones resulten ferides en un nou accident a la C-15

El sinistre va ser a l’altura de la Pobla entre tres turismes i un camió

societat
Dimecres, 31 agost 2016. 21:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

La C-15 va restar tallada en els dos sentits per espai de més d'una hora després d'un xoc entre diversos vehicles, aquest dimecres a la tarda. El xoc va ocasionar quatre persones ferides, que van ser evacuades a l'Hospital d'Igualada. 

Poc després de les 6 de la tarda d'aquest dimecres es produïa un accident al quilòmetre 42,8 de la C-15, al seu pas per la Pobla de Claramunt. Per causes que es desconeixen, va tenir lloc una topada entre un camió i tres turismes. De resultes del sinistre, quatre persones van resultar ferides de diversa gravetat. Cinc dotacions de Bombers es van desplaçar al lloc de l'accident i van intervenir per rescatar una de les persones que havia quedat atrapada dins el vehicle.

L'accident va ocasionar que la via resultés tallada en els dos sentits, mentre duraven les tasques de rescat. Posteriorment, vora les 9 del vespre, es va normalitzar la circulació a l'Eix Diagonal. Els ferits van ser traslladats a l'Hospital d'Igualada. 

 


2 Comentaris

a

alberto

B Montserrat IGUALADA

1 de setembre 2016.16:59h

Respondre

Tranquils! el castells, ”esta en ello.”, la cosa esta al caure!

El batlle d’Igualada Marc Castells ha saludat l’arribada de Carles Puigdemont a la presidència de la Generalitat per la... Llegir més proximitat que ha tingut el fins ara alcalde de Girona amb les necessitats del món municipal. L’igualadí insistirà en dues prioritats per a aquest mandat present, la coneguda demanda de la connexió amb la Ronda Sud i desdoblar la C-15 entre Igualada i Vilafranca. ( Fa 7 mesos)

R

Roser Penyes

1 de setembre 2016.09:15h

Respondre

Ja és ben curiós i, si més no, té força mala pata (algun dia s’hauran de demanar responsabilitats). La C-15 enqüestió és d’un sol carril per sentit des d’Igualada a Manresa (a partir... Llegir més d’allà es transforma en autovia) i des des d’Igualada a Vilafranca (també a partir d’aquesta població en davant es torna autovia), com si el tram del mig format per Manresa-Igualada-Vilafranca només fos un apèndix per no hi passen cotxes.
Que m’expliquin a qui se li va acudir aquesta bestiesa... I que hi posi remei, per suposat.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.