//Plugins sense CDN ?>
El Rec.0 acollirà l'espai Rec Imperdible a la primera planta del Museu de la Pell, on es podran descobrir una vintena de marques de moda sostenible i locals, com per exemple Top Manta, Batech o Boira.
Des de l'organització asseguren que "aquest espai destaca per la seva aposta pels nous models de consum, amb iniciatives com l’exitós mercat d’intercanvi de roba i la botiga de segona mà Rec2amà, que promouen una moda més responsable i circular."
El Mercat d'Intercanvi Rec.0 tindrà lloc el divendres 9 i el dissabte 10 de maig, amb la col·laboració de l'Agència de Residus de Catalunya i Roba Amiga. Els assistents podran intercanviar fins a 10 peces de roba per persona. La roba sobrant es destinarà a Roba Amiga per a la seva recuperació i reutilització. Una altra iniciativa destacada sota el paraigua de l'Agència de Residus de Catalunya és el concurs de dissenys de moda, que es podrà visitar al vestíbul del Museu de la Pell.
A més, també hi haurà el Rec2amà. Aquesta botiga efímera es nodreix de peces de roba que ja no s'utilitzen, cedides per venedors particulars.