//Plugins sense CDN ?>
L'edició d'estiu estarà oberta fins dissabte 4, de 10 del matí a 10 de la nit. En aquest Rec.013 s'incorporen una desena de marques noves, com Camper, Vans, Santa Cruz, Obey, Mus&Bombon, Miss Sixty kids o Mi&Co, a més de les 80 marques i dissenyadors. El Rec.0 combina les vendes radicals de moda amb un festival de menjar de carrer, el Rec Street Food i la música en directe als escenaris Estrella Damm i Movistar+.
Aquest dimecres 1 de juny engegava la 14a edició del Rec.0 Experimental Stores: les compres salvatges han envaït el barri industrial d'Igualada amb una gran afluència de visitants, provinents de tot Catalunya. Des de primera hora, els visitants van passejar per un Rec que compta amb 51 pop up stores de moda, escenaris per la música en directe i 40 'food trucks' amb propostes gastronòmiques singulars.
Les més de 80 marques de roba de dona, home, nen i complements obrien les portes a les 10, i amb un ritme trepidant els visitants han anant entrant a les pop up stores singulars. En moda urbana i esportiva, s'han instal·lat al Rec noves marques com Vans, Santa Cruz, WAU, Rip Zone, Obey i Lolë Woman, que s'afegeixen a Grifone, Kaotiko Bcn, Adidas, Buff, Dütch Delight, Visual Poetry Barcelona, WESC i Fox Head; en sabates, Camper i Dorotea, a més de Satorisan, Pretty Ballerinas, Kickers i Mascaró; en bany, Mi&Co, Bcn Beach, Red Point i Punto Blanco, els dissenys per dona de Mus&Bombon, Miss Sixty kids i Murphy&Nye en moda infantil, que s'uneixen a l’espai RecKIDS on hi ha yporqué, Bean's Barcelona, Little Lia, Micu Micu, Piu et Nau, Mamadú, Al agua patos o Mon Marcel.
Una edició més, continuen les marques Lacoste, Desigual, Lev'ss, Mango, el Secret Market de Privalia, LTB Jeans, Loreak Mendian, Miriam Ponsa, Paul Frank, Macson, Custo Barcelona, Who, Misako, The Garage by Punto Blanco o Pepe Jeans, Susi Sweet Dress, Miss Me, Sita Murt, Lupo Barcelona, Hakei, Javier Simorra, Ingrid Munt, Indi&Cold o Messcalino, Antonio Miró, Boxley, Dockers, New Zealand Auckland, Redskins o Torras, i la roba de la llar de Textura.
A més, el festival de moda compta amb dos espais efímers amb una marca diferent cada dia: el Rec Pop Up Day Estrella Damm, amb representants de la 080 Bcn Fashion, marques de Moves to Slow Fashion, de moda ètica i sostenible, i amb Colmillo de Morsa i Ssic and Paul i Lola Martí i Cuirum. L'altre espai efímer és l'Urban pop up, que presenta una marca de moda urbana diària, com Ossa Fashion, Mi Pac, Surf'n'Roll i Costalamel.
Propostes gastronòmiques de qualitat
L'edició d'estiu del Rec.0 destaca també per la gran aposta per la gastronomia i la cultura. El festival Rec Street Food compta amb els millors 'food trucks' de menjar de carrer, que des de primera hora van atendre els visitants. Al circuit Rec.0 també hi ha els dos patis Estrella Damm, amb les barres i un escenari de concerts i un de DJ, la zona de vins de Bodegues Torres, l'espai Cacaolat, la barra Vallformosa i el 'food truck' de xocolata Lindt Hello.
Música i tallers per tots els públics
La música en viu creix en aquesta edició amb dos espais: l'escenari Estrella Damm i l'escenari Menú Stereo de Movistar+, amb grups com els que actuaven ahir dimecres: Belushi i El último vecino, Colserolla Postcards i Jordi Rabascall i 12 to 12 quartet, a més de The New Raemon, Joana Serrat, Cala Vento, Edna Sey, Diego Paqué, The Zephyr Bones o Morena Tradipatxanga. Les sessions de DJ de l'escenari Estrella Damm, les activitats culturals i els tallers infantils, a més de l'emissió en directe del programa Feedbac de ràdio Flaixbac, acaben d'arrodonir una agenda completa, amb totes les propostes gratuïtes.
Com a novetat, Rec.0 presenta la samarreta Rec, un disseny únic fet per un creador que participa a l'esdeveniment. En aquesta edició, la Miriam Ponsa és l'encarregada de dissenyar la samarreta, que es podrà comprar a la seva pop up store del Rec.013.
Algú va dir que el REC es el recinte firal mes innovador d Europa Es evident.
Albert
Igualada
3 de juny 2016.19:10h
Després de tants anys anant, un Rec cada cop mes elitista que val la pena per un petit grapat de botigues que sí fan descomptes de veritat i tenen productes de qualitat envers una majoria amb preus... Llegir més poc accesibles i producció ben lluny de casa. Per acabar una picada d’ull al client com era una beguda (alguns anys nomes cervessa) gratuita per cada compra ara resulta que ha de ser una compra de 30€, no podent acumular tiquets diversos fins els 30. Tot plegat, donar menys per més ara que ja tenen la fama forjada.