//Plugins sense CDN ?>
Sota el títol ‘Visions d’Igualada’, ja anunciada en la portada, la secció de la Revista compta amb articles d’Antoni Dalmau, Antoni Olivé, Salvador Pelfort i M. Teresa Miret. Amb una tirada de 8.000 exemplars, la revista compta amb 6.700 subscriptors i es pot trobar en llibreries de Catalunya, País Valencià i Balears.
‘Enllà dels tòpics’ és el titular escollit per Dalmau, en el seu article fa una fotografia fixa de la situació actual de la comarca, les fortaleses i les debilitats i recorda els reivindicacions del territori en un exercici que vol anar, tal com el títol indica, ‘més enllà dels tòpics’. Segons Dalmau, el futur passa per fiar-se d’un esperit emprenedor. Al seu torn, Olivé busca l’explicació de ‘Com hem passat del made in Igualada a lser la ‘comarca de l’atur’. En la seva aproximació exposa les dades econòmiques de l’Anoia i la situació actual provocada per les crisis del gènere de punt i de la pell, a més a més Olivé apunta per cap a la necessitat de lideratge i talent i mira el futur a través d’una diversificació econòmica.
Salvador Pelfort, per la seva banda, fa una fotografia de la situació urbanística de la ciutat i Teresa Miret recorda que Igualada compta amb iniciatives imaginatives com La Mostra, l’European Balloon Festival, el Zoom, la Revista d’Igualada, l’Igualada Hoquei Club o el recent Rec.0