//Plugins sense CDN ?>
En el seu comiat, Assumpta Sagristà ha agraït els anys en què ha pogut desenvolupar la seva tasca i ha presentat la memòria del darrer any, detallant quines han estat les seves accions en els últims dotze mesos. Segons aquest informe, els ciutadans li van adreçar 25 consultes i demandes d’informació, 70 queixes i, banda, ha hagut d’actuar d’ofici en dues ocasions.
Pel que fa a les consultes, les principals han estat multes i sancions, problemàtiques de veïnatge i endarreriments en ajuts i subvencions, entre altres. En l’apartat de queixes, destaquen la brutícia i les deficiències en la neteja, molèsties per sorolls, mal estat de voreres i el paviment urbà o ocupació de guals i incivisme de conductors.
Finalment, pel que fa a les actuacions d’ofici, la síndica s’ha interessat pels controls de soroll tant pel que fa al trànsit com pel que fa als actes de Festa Major i també ha impulsat una iniciativa per millorar les condicions dels abonaments de transport públic dels pensionistes. De les 25 consultes, 19 es van solucionar des de la mateixa Sindicatura i 6 van ser derivades als departaments competents. De les 70 queixes, 26 es van resoldre favorablement, 15 no es van resoldre i 29 no es van admetre. De les dues actuacions d’ofici, una està tancada i l’altra encara pendent de resposta.
Rosa Sánchez, que ha rebut el suport de tots els grups municipals, serà la tercera dona al càrrec després de Pilar Colom i Assumpta Sagristà. Sánchez assumeix aquesta tasca 'amb il·lusió i responsabilitat'. Per la seva banda, Sagristà va lamentar que la majoria de queixes provinguessin de comportaments incívics d'altres ciutadans i va matisar que la manera preferida de fer les queixes dels ciutadans és presencial: 'La gent moltes vegades vol que se l'escolti i que comprenguem les seves queixes'.
La sínidica sortint ha lamentat que la majoria de queixes rebudes hagin estat degudes a comportaments incívics d'altres ciutadans i ha recordat que la majoria de visites encara són presencials
Els ciutadans poden adreçar consultes i queixes a la Síndica Municipal de Greuges d’Igualada directament a l’Ajuntament de la ciutat de dilluns a divendres de 8h a 15h, o bé al telèfon 93 803 19 50 o a l’adreça electrònica sindicatura@aj-igualada.net.
Quina sorpresa Rosa !!!!
Gran professional i millor persona .Però els que tenim la sort de conèixer-la ens sobren les paraules....Jo ,ja en porto uns quants anys !!!!
El que en el seu dia ,va... Llegir més ser una trobada circumstancial ,amb el temps ,va anar agafant un altre caire i el que són les coses vam acabar sent veïnes ,particularitat que encara ens va apropar més.
Com he dit em sobren paraules i només em resta donar-te l´enhorabona !!!!!
envinguda rosa i adeu siau assmpta i el meu agraiment per la teva tasca on en un moment i vaig trobar comprensio eficacia i resultats . gracies a tu i elteu e..
Josep María
Odena
28 de setembre 2011.18:26h
Una bona noticia. La bona feina i la qualitat humana están garantides, que NO es poc i menys en els temps que corren. M´hen alegro sincerament.