Com és habitual, a primers de juliol s'inicia l'any Rotary i es procedeix al canvi de Junta. Aquest relleu és motiu de festa i reuneixen els membres del club per celebrar-ho.
La festa anoienca va ser el 15 de juliol, al Mas Dels Vivencs de La Pobla de Claramunt.
El Rotary de la comarca ha fet efectiu el relleu anual de la seva junta. Va ser en una festa que va reunir 40 rotaris amb la presència de representants del Districte, el Governador i Delegat de Zona. El sopar d'estiu en aquest magnífic entorn, la bona taula i bona música, van convertir-lo en una agradable i reeixida trobada. Seguin els costums del Rotary, es va a procedir al relleu, protocol que consisteix en el lliurament dels estris de cada càrrec de la Junta sortint a la Junta entrant, simbolisme que visualitza la història de cada Club. En el cas de Rotary Igualada és el collar de President. Aquest porta una plaqueta per cada nom dels 28 Presidents que han assumit aquesta tasca i que suposa ja, una història important.
Els anteriors i nous membres de la junta, en la trobada a la Pobla
Jaume Solano, president entrant, va assumir el compromís de continuïtat i com a reptes nous, intensificar la feina a fer en col·laboració amb la Fundació Rotaria Internacional que aquest any celebra el Centenari. Fundació a través de la que es canalitzen les inversions al Tercer Món , on ressalten la lluita contra la Polio i les àrees d'educació, maternitat, tractament d'aigües , salut, medi ambient i lluita per la Pau. Va tancar l'acte Sergio Aragón, governador del districte.