//Plugins sense CDN ?>
L’Associació Cultural La Corriola, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Martí Sesgueioles, organitza aquest dissabte, 15 de novembre, una caminada popular al Congost del Mu, un dels espais naturals més emblemàtics de la comarca de la Noguera.

L’activitat, de caràcter familiar i obert a tothom, té com a objectiu fomentar l’activitat física, el contacte amb el medi natural i la convivència ciutadana. El recorregut, de 13,8 quilòmetres i amb un desnivell acumulat de 557 metres, permetrà conèixer els paratges situats entre Alòs de Balaguer i Camarasa.
La sortida es farà a les 8 h des del Centre Polivalent Josep Ma Torras Cao “La Fàbrica”, des d’on es compartirà transport fins al punt d’inici de la ruta, a la Font de l’Espadella. Els participants hauran de portar esmorzar i dinar, que es farà en format pícnic al final de la caminada.
L’organització ha convocat una reunió informativa prèvia el 14 de novembre a les 20 h al mateix Centre Polivalent. El cost del desplaçament és de 22 euros per vehicle, i les inscripcions es poden formalitzar fins al 13 de novembre per WhatsApp al 609 88 22 54.