TORNAR
PUBLICITAT

Segona Jornada d’Urgències d'Atenció Primària, a Igualada

Tindrà lloc avui divendres al Museu de la Pell d’Igualada

societat
Divendres, 14 juny 2013. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Els professionals de l’atenció primària de l’Anoia es reuniran avui divendres en la segona edició de la Jornada d’Urgències d’Atenció Primària que tindrà lloc al llarg de tot el matí a les instal·lacions del Museu de la Pell d’Igualada i Comarcal de l’Anoia. La Jornada té per objectiu actualitzar els coneixements dels professionals de la salut i afavorir l’intercanvi d’experiències.

Les jornades es duran a terme al museu comarcal

Al llarg de la sessió es farà un taller d’actualització en alteracions de la glicèmia a urgències d’atenció primària, que anirà a càrrec de la doctora Margarita Giménez, metgessa especialista de la Unitat de Diabetis del Servei d’Endocrinologia de l’Hospital Clínic. A continuació, el doctor Tomàs Castelló, psiquiatre del Servei de Psiquiatria i Salut Mental del Consorci Sanitari de l’Anoia, presentarà el protocol d’actuació en el pacient agitat a urgències d’atenció primària.

La inauguració de la Jornada anirà a càrrec del doctor Pere Subirana, director de l’ACUT Barcelona-Muntanya de l’Institut Català de la Salut. També hi haurà la presentació de comunicacions orals pels professionals d’urgències del territori.

La comarca de l’Anoia comprèn un territori molt extens i dispers. L’atenció sanitària d’urgències s’organitza a través de l’atenció continuada i urgències de base territorial (ACUT), que garanteix una resposta ràpida i eficaç a qualsevol situació les 24 hores del dia, durant els 365 dies de l’any. La primera Jornada d’Urgències d’Atenció Primària va organitzar-se ara fa dos anys i va ser molt ben valorada pels professionals participants.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.