TORNAR

El servei de mediació ciutadana sorgeix amb l'impuls del Consell Comarcal

L’objectiu del servei és aconseguir resoldre de forma pacífica conflictes comunitaris i familiars

societat
Dimarts, 4 octubre 2011. 17:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El Consell Comarcal de l’Anoia, en el marc de la Xarxa Local de Serveis de Mediació Ciutadana de l’Àrea d’Igualtat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona, ha creat el Servei Comarcal de Mediació Ciutadana, una eina comarcal de resolució de conflictes adreçada a qualsevol municipi de l’Anoia per tal que els ciutadans i ciutadanes puguin resoldre els seus conflictes de forma dialogada, confidencial i gratuïta.

La mediació és un mètode de resolució de conflictes en el que un tercer neutral, el mediador, actua per facilitar la comunicació entre els participants per resoldre un conflicte.

Les demandes d'intervenció que accepta el Servei de Mediació són aquelles que tinguin a veure amb el foment de la convivència ciutadana, tals com: conflictes entre veïns, conflictes derivats de la convivència en el municipi, ús de l'espai públic, conflicte derivats de l’incompliment de les ordenances cíviques, conflictes que es donin en l’àmbit escolar, conflictes familiars, conflictes relacionats amb organitzacions i entitats cíviques o socials, conflictes derivats d’activitats econòmiques.

El Servei Comarcal de Mediació Ciutadana depèn del Departament de Benestar Social i Atenció a la Ciutadania del Consell Comarcal de l’Anoia.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.