El Comitè d'Empresa d'FGC ha convocat aturades a les Línies Metropolitanes d'FGC, per a aquest diumenge 7 de novembre. Així, hi haurà serveis mínims de 6.30 h a 9.30 h i de 17.00 h a 20.00 h, amb el 50% del servei previst. Fora d'aquests horaris, totes les estacions i serveis 'FGC romandran tancats al públic.
D'altra banda, per al dilluns 8 i el dimecres 10 de novembre, hi ha previstes aturades parcials al matí i a la tarda. Així, hi haurà el 50% del servei de 7.00 h a 9.00 h i de 18.00 h a 20.00 h, mentre que fora d'aquest horari els serveis es desenvoluparan amb normalitat.
Nosaltres i els nostres socis emmagatzemem o accedim a informació en un dispositiu, com ara cookies, i processem dades personals, com ara identificadors únics i informació estàndard enviada per un dispositiu, per a anuncis i contingut personalitzats, mesurament d'anuncis i del contingut i informació sobre el públic, així com per desenvolupar i millorar productes.
Amb el vostre permís, nosaltres i els nostres socis podem utilitzar dades de localització geogràfica precisa i identificació mitjançant les característiques de dispositius. Podeu fer clic per atorgar-nos el vostre consentiment a nosaltres i als nostres socis perquè duguem a terme el processament prèviament descrit. De manera alternativa, podeu accedir a informació més detallada i canviar les vostres preferències abans d'atorgar o negar el vostre consentiment.
Tingueu en compte que algun processament de les vostres dades personals pot no requerir del seu consentiment, però vostè té el dret de rebutjar aquest processament. Les vostres preferències s'aplicaran només a aquest lloc web. Podeu canviar les vostres preferències en qualsevol moment entrant de nou en aquest lloc web o visitant la nostra política de privadesa.
Recopilem i processem la vostra informació personal amb les següents finalitats: