TORNAR

La Síndica d'Igualada i Aigua de Rigat signen un acord de col·laboració

La mediació resol un 93% dels casos que es plantegen a la companyia

societat
Divendres, 2 juny 2017. 11:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Rosa Sánchez, la Síndica Municipal de Greuges, firmava la setmana passada un acord de col·laboració amb l'empresa Aigua de Rigat, representada pel seu gerent, David Gall, i pel seu Defensor del Client, Sergi Sanchís. La finalitat del conveni és "atendre, de forma àgil i personalitzada, les reclamacions relatives al servei de l'aigua que arribin a la Síndica de Greuges".

La signatura del conveni, amb la Síndica i els representants de RigatAquest acord té una vigència de dos anys prorrogables i respon a la voluntat d'Aigua de Rigat d'apropar-se a les persones i donar més garanties als usuaris davant un eventual conflicte amb la companyia. La Sindicatura de Greuges d'Igualada és una institució que, amb independència i objectivitat, té la missió de defensar els drets fonamentals i les llibertats públiques dels ciutadans i les ciutadanes davant l'Administració municipal.

Des de la creació de la figura del Defensor del Client d'Aigua de Rigat, la mediació ha permès resoldre el 93% de conflictes plantejats. El diàleg amb els usuaris i l'escolta activa són les claus per "enfortir la relació entre les parts i generar un marc de confiança mútua".


1 Comentaris

M

Moha Vidal

2 de juny 2017.12:04h

Respondre

rentat(s) de cara?

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.