//Plugins sense CDN ?>
Rosa Sánchez, la Síndica Municipal de Greuges, firmava la setmana passada un acord de col·laboració amb l'empresa Aigua de Rigat, representada pel seu gerent, David Gall, i pel seu Defensor del Client, Sergi Sanchís. La finalitat del conveni és "atendre, de forma àgil i personalitzada, les reclamacions relatives al servei de l'aigua que arribin a la Síndica de Greuges".
Aquest acord té una vigència de dos anys prorrogables i respon a la voluntat d'Aigua de Rigat d'apropar-se a les persones i donar més garanties als usuaris davant un eventual conflicte amb la companyia. La Sindicatura de Greuges d'Igualada és una institució que, amb independència i objectivitat, té la missió de defensar els drets fonamentals i les llibertats públiques dels ciutadans i les ciutadanes davant l'Administració municipal.
Des de la creació de la figura del Defensor del Client d'Aigua de Rigat, la mediació ha permès resoldre el 93% de conflictes plantejats. El diàleg amb els usuaris i l'escolta activa són les claus per "enfortir la relació entre les parts i generar un marc de confiança mútua".
Moha Vidal
2 de juny 2017.12:04h
rentat(s) de cara?