Amb vuit habitacions, se situaria a sobre de l'actual restaurant. L'obra la dirigirà Xavier Andrés, germà de David Andrés.
El restaurant que regenta el xef David Andrés, el Somiatruites, confirma que planeja obrir un hotel al barri del Rec d'Igualada. Concretament, l'hotel se situaria a sobre de l'actual restaurant. Aquest nou establiment serà projectat per l'arquitecte i copropietari del restaurant, Xavier Andrés, –que ja es va encarregar del projecte arquitectònic del restaurant Somiatruites– i empren aquest nou repte juntament amb el seu germà.
El plantejament és que l'hotel compti amb vuit habitacions. Augmentaria el volum actual en un pis. L'edifici projectat tindrà molt en compte l'arquitectura industrial del barri, la relació amb l'actual edifici i els valors d'arquitectura sostenible. L'hotel comptarà amb vuit habitacions, plantejades com una sala d'estar, transformable segons el client, fent-la així adaptable i convertint el mateix espai tant en una habitació com en un espai de treball.
Nosaltres i els nostres socis emmagatzemem o accedim a informació en un dispositiu, com ara cookies, i processem dades personals, com ara identificadors únics i informació estàndard enviada per un dispositiu, per a anuncis i contingut personalitzats, mesurament d'anuncis i del contingut i informació sobre el públic, així com per desenvolupar i millorar productes.
Amb el vostre permís, nosaltres i els nostres socis podem utilitzar dades de localització geogràfica precisa i identificació mitjançant les característiques de dispositius. Podeu fer clic per atorgar-nos el vostre consentiment a nosaltres i als nostres socis perquè duguem a terme el processament prèviament descrit. De manera alternativa, podeu accedir a informació més detallada i canviar les vostres preferències abans d'atorgar o negar el vostre consentiment.
Tingueu en compte que algun processament de les vostres dades personals pot no requerir del seu consentiment, però vostè té el dret de rebutjar aquest processament. Les vostres preferències s'aplicaran només a aquest lloc web. Podeu canviar les vostres preferències en qualsevol moment entrant de nou en aquest lloc web o visitant la nostra política de privadesa.
Recopilem i processem la vostra informació personal amb les següents finalitats:
Pau
12 de maig 2017.13:29h
Sembla una exceleniniciativa Èxit.