L’Escola de Mares i Pares Marta Mata proposa realitzar un taller emocional familiar que porta per títol, “Com comuniquem les nostres emocions?”. La xerrada està programada per aquest dissabte i es farà al mateix centre a partir de les 4 de la tarda. Anirà a càrrec de Jose Serrano i Xesca Vela, ambdós membres de l’escola de mares i pares de l’escola.
El taller constarà de dos parts. De les 4 a les 6 de la tarda, està pensat només per a pares i mares i hi haurà monitoratge gratuït per a la quitxalla. De 2/4 de 7 a 2/4 de 8 del vespre, és farà l'activitat conjunta per a tota la família.
Cal confirmar assistència a la consergeria de l'escola o per correu electrònic a jose.coaching.gestalt@gmail.com
Nosaltres i els nostres socis emmagatzemem o accedim a informació en un dispositiu, com ara cookies, i processem dades personals, com ara identificadors únics i informació estàndard enviada per un dispositiu, per a anuncis i contingut personalitzats, mesurament d'anuncis i del contingut i informació sobre el públic, així com per desenvolupar i millorar productes.
Amb el vostre permís, nosaltres i els nostres socis podem utilitzar dades de localització geogràfica precisa i identificació mitjançant les característiques de dispositius. Podeu fer clic per atorgar-nos el vostre consentiment a nosaltres i als nostres socis perquè duguem a terme el processament prèviament descrit. De manera alternativa, podeu accedir a informació més detallada i canviar les vostres preferències abans d'atorgar o negar el vostre consentiment.
Tingueu en compte que algun processament de les vostres dades personals pot no requerir del seu consentiment, però vostè té el dret de rebutjar aquest processament. Les vostres preferències s'aplicaran només a aquest lloc web. Podeu canviar les vostres preferències en qualsevol moment entrant de nou en aquest lloc web o visitant la nostra política de privadesa.
Recopilem i processem la vostra informació personal amb les següents finalitats: