//Plugins sense CDN ?>
Taller per a oferir eines que permetin millorar habilitats directives i de gestió i afavorir el desenvolupament de l'activitat empresarial. Es desenvoluparan els mesos de maig i juny.
L'Ajuntament d'Igualada programa al llarg de l'any diverses activitats formatives per a l'acompanyament de persones emprenedores i per a la
consolidació i el creixement d'empreses. L'objectiu d'aquests tallers és oferir eines concretes que permetin millorar les habilitats directives i de gestió i afavorir el desenvolupament de la seva activitat empresarial. Aquests cursos compten amb la col·laboració de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic de la Diputació de Barcelona i el programa Catalunya Emprèn de la Generalitat de Catalunya. Hi ha dues propostes sobre la taula: la primera, un taller de formació, 'Aspectes fiscals i comptables que els autònoms han de conèixer sobre el seu negoci', aportarà eines perquè els autònoms puguin realitzar una
millor planificació de la seva tributació.
En la primera part, es tractaran els aspectes fiscals pràctics sobre l'Impost de la Renda de les Persones Físiques (IRPF), es realitzaran casos pràctics dels règims d'Estimació Directa Simplificada i el d'Estimació Objectiva (mòduls) i es realitzarà una anàlisi comparativa entre tots dos. En la segona part, es tractaran els aspectes fiscals pràctics sobre l'Impost sobre el Valor Afegit (IVA), es realitzaran casos pràctics del Règim General d'IVA i del Règim Especial
Simplificat (mòduls d'IVA) i finalment, es realitzarà una anàlisi comparativa entre els dos règims. L'activitat està adreçada principalment a empresaris individuals, autònoms, professionals independents amb la seva empresa en funcionament i persones emprenedores que vulguin conèixer o actualitzar els aspectes fiscals que afecten al seu negoci.
Yolanda Presa, de l'empresa Ypaformació, experta en l'àmbit fiscal dirigirà el taller. L'activitat es realitzarà els dies 4 i 17 de maig de 9 a 1 i tindrà una durada total de 8 hores. La segona activitat, 'CRM: l'eina gratuïta per vendre i fidelitzar amb èxit els clients', permetrà conèixer com aquesta eina permet gestionar i automatitzar moltes de les tasques relacionades amb les vendes, com la gestió comercial i la facturació, amb el màrqueting i amb l'atenció al client, donant un servei molt més eficaç i de millor qualitat.
Conèixer, entendre i aprendre a utilitzar aquestes noves eines és fonamental per reduir costos, augmentar la productivitat i aprofitar al màxim les potencialitats de la pròpia empresa, més quan moltes d'aquestes eines es poden trobar a la xarxa a costos molt reduïts i fins i tot de manera gratuïta. En el decurs de la sessió es mostraran les diferents alternatives de CRM disponibles en el mercat i les seves funcionalitats; els CRM per a les vendes, els CRM per al màrqueting, els CRM de suport i l'atenció al client i, finalment, els CRM per al control. Aquesta activitat està adreçada a autònoms, empresaris, responsables de màrqueting i vendes, responsables d'exportació, responsables de webs o botigues on-line. Per a aquesta formació, es recomana als
participants que duguin un ordinador portàtil o tablet.
La sessió, que anirà a càrrec de Fabio Bugalla, expert en l'àmbit de les noves tecnologies aplicades al màrqueting, es realitzarà els dies 5 i 12 de juny de 9 a 1. Els tallers de formació són gratuïts i les places limitades. Es pot consultar el programa complet dels cursos a la web www.igualada.cat. Per a més informació i inscripcions, es pot contactar amb Ig-nova Tecnoespai al 93 806 65 55 o a través del correu oficinaempresa@aj-igualada.net.