TORNAR

El TASTA'M reuneix més de 230 persones en dos caps de setmana de vins, maridatge i música

societat
Dimarts, 8 juliol 2025. 11:27. Redacció AnoiaDiari.

Aquest cap de setmana va finalitzar una nova edició del TASTA'M. L'esdeveniment organitzat per Fira Igualada ha reunit 232 persones i s'ha celebrat al llarg de dos caps de setmanes (27 i 28 de juny i 4 i 5 de juliol) al recinte modernista de l’Escorxador d’Igualada.

Els assistents han pogut participar en quatre tasts de vins guiats per les sommeliers Cristina Fernández i Clara Dalmau, de la DO Catalunya, amb maridatges de productes seleccionats de l’Anoia i rodalies. Hi ha hagut diverses actuacions musicals, com les de Potser Dimarts, Núria Admetller, Marta Bossa i Roger Argemí.

Com a novetat destacada, aquesta edició ha incorporat l’Espai Fira, un punt de venda directa que ha permès als visitants endur-se a casa els productes degustats. Una iniciativa que posa en valor el concepte de multiexperiencialitat: "un esdeveniment on el consumidor pot gaudir, conèixer, tastar i, finalment, emportar-se un trosset de territori a casa."

El president de Fira Igualada, Ivan Sánchez Enrique, ha valorat molt positivament l’esdeveniment:  “El Tasta’m s’ha consolidat com una proposta de referència amb un gran èxit d’assistència; enguany, a més, la novetat de l’Espai Fira ha tingut molt bona acollida i hem vist que un de cada quatre visitants en sortia havent-se firat, demostrant que el format funciona. La diversitat d’artistes i de menú entre caps de setmana ha fet que molts assistents repetissin, consolidant el Tasta’m com una nova forma de fer fires, multiexperiencial, unint productors, cellers i cultura del territori.”

El TASTA’M és una iniciativa organitzada per Fira Igualada, amb el suport de l’Ajuntament d’Igualada, el patrocini de Dalmau Motor i la coorganització de la DO Catalunya. També compta amb la col·laboració d’OpciNatura, Ca la Maria, Formatges La Tossa, Masia Tallón, Cal Pixallits i Esclat, i la participació dels cellers Pla de Morei, Bodegas Puiggròs i Bohigas.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.