Primers passos del nou pla urbanístic de La Torre. Les properes setmanes s'engegaran les trobades amb els veïns del municipi, que també s'estendran a les entitats.
L'Ajuntament de La Torre de Claramunt va aprovar amb una amplia majoria els documents de l'Avanç del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal del municipi (POUM) en darrer ple. El projecte de revisió del planejament urbanístic vol comptar amb la participació activa dels veïns i veïnes i amb aquest objectiu s'han organitzat dues trobades inicials, per una banda al Centre Social de Pinedes de l'Armengol el 8 de març a 2/4 de 8 del vespre i per una altra, al Centre Social La Torre Claramunt el 10 de març també a 2/4 de 8.
Respecte el programa de participació ciutadana es preveu tant a nivell col·lectiu com individual. En aquest sentit, a banda de les trobades amb els veïns que inicialment s'han programat, també es preveuen consultes a entitats, entre altres accions que es poden anar ampliant al llarg de tot el procés de redacció del nou planejament general, que es calcula que pot durar entre un o dos anys . Tota la documentació al respecte es pot consultar directament al portal web municipal www.latorredelcaramunt.cat