L’any 2024, va ser un èxit rotund amb més de 500 professionals que van participar en tallers, ponències i activitats de networking.
Per això, durant tot el congrés, es fomenten espais d’intercanvi entre els diferents agents del sector. A més, s’han organitzat una àmplia varietat d’activitats, tant abans com després de l’esdeveniment, per afavorir la interacció entre ponents i assistents.
Dijous 27: Community Day
El dijous 27 de març, la jornada començarà amb el Community Day, que tindrà lloc a la sala de Cambra del Palau de Congressos. Aquest espai té com a objectiu reunir la comunitat de màrqueting i negocis online. El programa inclou l’Open Talks, on alguns professionals podran compartir les seves idees i inquietuds sobre el sector. Seguidament, es desenvoluparà una jornada dirigida per la xarxa sense ànims de lucre BAGi – Business Angels Girona, on els projectes que busquen inversió podran presentar-se davant possibles inversors. La jornada es tancarà amb una taula rodona organitzada per la comunitat Girona NEXT, centrada en l’emprenedoria i els negocis online. A més, durant la jornada, paral·lelament els assistents podran participar en tallers pràctics sobre podcasting, màrqueting d’automatització, customer journey, entrenament d’intel·ligència artificial i creació de campanyes digitals.
El divendres 28 de març es duran a terme el TRAFFFIC Day amb 10 ponències a la sala mitjana de l’auditori. Alguns dels ponents més destacats seran José Ramón Padrón, Celia Villarino, Carles Callís, Maylén García i Natzir Turrado, que parlaran sobre temes com IA, comunitats online, disseny web, SEO, storytelling, xarxes socials i molt més. La jornada estarà presentada per Carles Fité i Joan Martí Escobar, i inclourà activitats per fomentar el networking, com un joc interactiu en què els assistents podran guanyar premis i recompenses al final de la jornada. El TRAFFFIC Day clourà amb un sopar Network-Party, amb barra lliure patrocinada per Raiola Networks, al local nocturn Salero.
Dissabte 29: Family Day
Per als assistents que viatgen per gaudir de l’esdeveniment i volen conèixer la ciutat, el dissabte 29 de març se celebrarà el Family Day, que consistirà en una visita guiada pel barri vell de Girona, visitant alguns dels monuments més emblemàtics de la ciutat i localitzacions de la famosa sèrie de televisió Joc de Trons. La jornada finalitzarà amb un vermut a La Rosaleda, patrocinat per l'Ajuntament de Girona, una tradició que ja és un símbol de TRAFFFIC per tancar els tres dies de congrés.
TRAFFFIC transforma Girona en l’epicentre de la innovació en Màrqueting Digital i Negocis Online
TRAFFFIC va néixer el 2022 amb l'objectiu de transformar Girona en un hub d’innovació en màrqueting i negocis digitals, reunint especialistes nacionals i internacionals per crear una comunitat activa i dinàmica. Des de la seva primera edició, l’esdeveniment ha superat les expectatives i ha consolidat any rere any el seu creixement.
Les entrades per a la 3a edició de TRAFFFIC es poden adquirir a través de la pàgina web oficial de l’esdeveniment: https://trafffic.pro/