La Policia Local d'Igualada ha detingut 3 individus implicats en els darrers robatoris de bicicletes que s'estaven produint a la ciutat. En el curs de la investigació es van recuperar dues bicicletes, valorades en més de 2.000 euros. També es va recuperar una tercera bicicleta que pertany al popular Bicing de Barcelona.
Una de les bicicletes ja es trobava desmuntada i estava preparada per portar-la al Marroc; una altra havia estat totalment modificada, és a dir, pintada d'un altre color i amb el número de sèrie esborrat. Els tres detinguts han passat aquesta setmana a disposició judicial.
Nosaltres i els nostres socis emmagatzemem o accedim a informació en un dispositiu, com ara cookies, i processem dades personals, com ara identificadors únics i informació estàndard enviada per un dispositiu, per a anuncis i contingut personalitzats, mesurament d'anuncis i del contingut i informació sobre el públic, així com per desenvolupar i millorar productes.
Amb el vostre permís, nosaltres i els nostres socis podem utilitzar dades de localització geogràfica precisa i identificació mitjançant les característiques de dispositius. Podeu fer clic per atorgar-nos el vostre consentiment a nosaltres i als nostres socis perquè duguem a terme el processament prèviament descrit. De manera alternativa, podeu accedir a informació més detallada i canviar les vostres preferències abans d'atorgar o negar el vostre consentiment.
Tingueu en compte que algun processament de les vostres dades personals pot no requerir del seu consentiment, però vostè té el dret de rebutjar aquest processament. Les vostres preferències s'aplicaran només a aquest lloc web. Podeu canviar les vostres preferències en qualsevol moment entrant de nou en aquest lloc web o visitant la nostra política de privadesa.
Recopilem i processem la vostra informació personal amb les següents finalitats: