TORNAR

El turisme anoienc s'alia amb Schweppes per fer una ruta de gintonics

La Unió Empresarial presenta la Gintour que recorrerà 24 establiments

societat
Dimarts, 30 setembre 2014. 18:30. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Dos representants de Schweppes i el president de la Unió Turística de l'Anoia van presentar ahir a la Unió Empresarial la Schweppes Gintour Igualada, una ruta de gintonics que inclou 22 establiments d'Igualada, un d'Òdena i un de Montbui.

La nit del divendres 10 d'octubre arrencarà el Gintour Igualada. 23 dies (i nits) per recórrer 24 establiments d'oci nocturn de la Conca d'Òdena. I comprovar quin és el millor gintonic. Durant aquest temps, aquests bars i pubs oferiran a tos els seus clients combinats de categoria, diferents, especialment pensats per aquesta ruta. I a preus especials. Tots els combinats tindran el segell de les tòniques de Schweppes. La iniciativa és fruit de la col·laboració de la Unió Turística de l'Anoia, Schweppes, l'Ajuntament d'Igualada i la Unió Empresarial, que va acollir ahir la presentació de la ruta.

El Schweppes Gintour Igualada no es limitarà a les barres i a les begudes. Hi haurà una sèrie d'activitats complementàries, per fer d’aquesta iniciativa no només un catàleg de combinats selectes sinó tota una programació de quatre setmanes per portar moviment i negoci als locals de la ciutat. Hi haurà maridatge de gintònics, concerts, Ginpàdel... una oferta molt completa que es podrà seguir a la pàgina web de la Unió Turística i a les xarxes socials.

Els consumidors que participin d’aquesta promoció, disposaran d’un passaport, que trobaran als mateixos locals participants i a diversos comerços de la ciutat. El passaport s'haurà de timbrar al local on facin les consumicions del Gintour (fins a un màxim de tres) i es podran aconseguir els premis de la promoció.Caldrà escollir aleshores el millor combinat d’entre aquests tres i es dipositarà el passaport amb les dades personals dins la urna que tots els locals tindran a la vista del públic. D'entre tots els participants Schweppes sortejarà diversos premis com un Un dinar per a dues persones en un dels restaurants associats a la Unió Turística Anoia, una visita d'un cocteler professional a casa del guanyador (que podrà convidar 10 persones), un accés per a 4 persones al Karting Parcmotor de Castellolí, el millor circuit de Catalunya i diversos packs de productes Schweppes. Es podrà consultar en breu la ruta i els establiments a www.schweppesgintour.com/


8 Comentaris

l

larios

08700

1 d'octubre 2014.19:25h

Respondre

Crec que els que heu escrit els comentaris ja la heu fet la ruta.....valguem deu quin grapat de tonteries juntes.

Salut i gin-tonic

p

pep

igda

1 d'octubre 2014.18:27h

Respondre

Felicitats Sr Castells, quin gran eslogan.
”ECONOMIA, ECONOMIA I ECONOMIA PRO ARA A LA VENA”
Llàstima que sols es el Alcalde de Igualada, vostè hauria de ser , el President de... Llegir més FMI.
Quina manera de desaprofitar el talent.

F

Finley 2

1 d'octubre 2014.12:45h

Respondre

Maria, el tema s mes greu ,ja que demostrar que el consell comarcal va per lliura o sigui que uns i altres no es poden veurà exemples molts. i tinc que pensar que en la seva idea de situar igualada... Llegir més en el mapa el Sr. Castells se li en posat els pels de punta .Perqu e com diu en ”FinleY2 el turisme de borratxera es un model a matar . Pero com aquí postem 50 anys enrederits som el que som.

m

maria

igualada

1 d'octubre 2014.11:41h

Respondre

Es comprensible, la noticia il·lustra, el nou Slogan del Sr Castells, abans era economia, economia, i economia, veient el fracàs, ara el nou slogan del Castells, es: economia, economia i economia,... Llegir més pro directe a la VENA. (Entrevista al Sr Castells, el dia de la inauguració del Campus Universitari)
Res, després dels gintonics, a esperar el pròxim acudit, per reactivar a la economia Igualadina.

J

Joanma

=ada

1 d'octubre 2014.11:00h

Respondre

Es tracte d’anar acostumant el jovent des de molt jovenets que vagin mamant. Com que a l’anoia no hi cap fabrica de ginebres ni de tonicas el benefici marxará a fora. El important repeteixo es... Llegir més acostumals a que prenguin alcohol.

J

Jordi Bonet

1 d'octubre 2014.05:00h

Respondre

Aquest es el model per situar Igualada en el mapa? Quina vergonya.Dimiteixo de ciutada d aquesta ciutat.

F

Finley

1 d'octubre 2014.04:45h

Respondre

Turisme de borratxera?

P

Pau

=ada

30 de setembre 2014.19:15h

Respondre

Amb 24 gintonics agafarem un PET que no vegis

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.