//Plugins sense CDN ?>
Els canvis a l'horari d'estiu i la manca de places en algunes expedicions en la línia Igualada-Barcelona estan portant a nombroses queixes per part dels usuaris que es reflecteixen sobretot a les xarxes. La companyia fa un any i mig que té pendent un expedient de rescissió de contracte.
Després de l'estiu 'calent' del 2018, alguns dels usuaris de la línia de bus de la Hispano Igualadina que cobreix Igualada i Barcelona han denunciat que amb la retallada d'expedicions de l'horari d'agost, moltes persones queden sense plaça i han d'esperar a la següent expedició. La xarxa s'omplia de crítiques, a partir del dijous 1, del servei de la línia i de fotografies de cues quilomètriques d'usuaris.
Fa unes setmanes, un dels grups polítics de l'Ajuntament d'Igualada, Igualada Som-hi, demanava que s'adaptés l'horari d'estiu i que coincidís amb les setmanes i no amb els mesos, ja que en les primeres jornades d'agost encara hi ha una alta xifra de persones que es desplacen a la capital catalana per treballar. Des de fa dies, usuaris del corredor alertaven que els transports anaven plens i que s'havia reduït el número de busos Exprés.
Ara mateix, el contracte de la companyia pel que fa al corredor Igualada-Barcelona està en mans del Departament de Territori i Sostenibilitat, que estudia un expedient de rescissió. L'anunci es va fer fa un any i mig. Pel que fa a Monbus, fonts properes a la companyia afirmaven la setmana passada que no hi ha cap novetat al respecte i que no han rebut cap indicació de la Generalitat pel que fa o no a la continuïtat del servei.