//Plugins sense CDN ?>
La manca de personal i les baixes dificulten el compliment dels horaris. En aquests casos, els vallbonencs han hagut d'anar a Capellades. S'espera resoldre aquestes mancances en breu.
L'Ajuntament de Vallbona d'Anoia, des del passat mes de setembre, està mantenint diferents entrevistes amb el Servei Català de la Salut per poder oferir una millor atenció sanitària als vallbonencs. Aquesta millora passaria per la consolidació del servei amb el compliment dels horaris establerts. Segons el consistori, en aquests darrers mesos d'octubre i novembre, "han estat quatre els dies que el consultori ha estat tancat deixant sense servei als usuaris o havent-se de desplaçar al Centre de Salut de Capellades. Aquests fets, se sumen a altres ocasions que s'han anat donant al llarg de l'any de funcionament argumentades per baixes o manca de personal".
Així, el passat mes de setembre, l'alcaldessa de Vallbona, Maribel Ferrer, es va entrevistar amb Marta Chandre, gerent de la Regió Sanitària Catalunya Central, per exposar-li la problemàtica i el passat mes d'octubre també es va reunir amb Carme Riera, directora del Servei d'Atenció Primària (SAP) Anoia i Marta Segarra, responsable del CAP Capellades del qual depèn Vallbona. Fruit d'aquestes visites la direcció dels sectors sanitaris es van comprometre a avaluar la situació i pròximament és previst rebre la visita dels tècnics del Servei Català de la Salut per conèixer de primera mà les necessitats i estudiar les possibilitats de millora en una trobada oberta amb tots els vallbonencs.