La passera havia estat objecte de denúncies dels grups municipals per la manca de seguretat per als vianants. La previsió és que l'actuació es completi dilluns
A Vilanova del Camí han començat els treballs de pavimentació de la passera elevada de l'estació del tren, una senzilla obra que anirà a càrrec de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i que és previst que quedi enllestida el dilluns. L'actuació es fa en horari nocturn per tal d'interrompre el mínim temps possible el pas de veïns i evitar al màxim les molèsties. A més es farà en trams, perquè sempre hi hagi un tros de passera practicable en direcció a l'andana de l’estació.
L'estat de la passera, preocupant FOTO: IPV
Aquesta actuació ve a complementar les obres de millora i adequació de la passarel·la de l'estació de Vilanova del Camí que el grup municipal Independents per Vilanova-Veïns amb Veu havia reclamat a la Generalitat de Catalunya. El grup havia presentat un informe a la Direcció General de Carreteres i a la Secretaria de Territori i Mobilitat sobre la inseguretat de la passarel·la de vianants de l’estació perquè incomplia diferents normatives. La passada primavera ja es va corregir l'alçada de la barana i altres elements de seguretat.