TORNAR

A Vilanova del Camí es podrà fer l'expedició i renovació del DNI i passaport

S’hi instal·larà una unitat mòbil per oferir el servei

societat
Divendres, 16 gener 2026. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

El pròxim 3 de febrer, la Policia Nacional es desplaçarà novament a Vilanova del Camí per oferir el servei mòbil d’expedició i renovació del Document Nacional d'Identitat (DNI) i del passaport. L'oficina mòbil estarà operativa a la plaça Joan Vich, en horari de 9:30 a 13:30 hores.

Per poder fer ús d'aquest servei, és imprescindible demanar cita trucant a la Policia Local de Vilanova del Camí al telèfon 93 805 50 50. L'horari d'atenció per a les reserves és de dilluns a divendres, de 7:30 a 15:00 hores.

Les persones que tinguin cita hauran de presentar-se amb una fotografia recent i el DNI o passaport anterior, segons el tràmit que hagin de realitzar.

Pel que fa als menors d'edat, el procediment requereix una atenció especial: Si és la primera expedició del DNI, o la tramitació del passaport, el menor ha d'anar acompanyat obligatòriament per ambdós progenitors.

El cost dels tràmits s'haurà d'abonar en el mateix moment de l'expedició. La taxa del DNI és de 12 euros i la del passaport és de 30 euros. El pagament s'ha de fer exclusivament en efectiu.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.