TORNAR

L'Ajuntament de Calaf obre una nova seu electrònica per realitzar tràmits en línia

Amb l’objectiu de proporcionar a la ciutadania una plataforma més àgil, accessible i senzilla.

societat
Dilluns, 11 febrer 2019. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Des del passat divendres, els veïns de Calaf poden realitzar consultes i realitzar tràmits en línia a través d'una nova seu electrònica, que substitueix l'actual amb l'objectiu "de ser més àgil, accessible i senzilla, ja que redissenya la seva imatge i es fa compatible per a dispositius mòbils i tauletes", com han explicat des de l'ajuntament calafí.

La nova seu electrònica s'adreça a ciutadans com a empreses i a entitats que es relacionin per mitjans electrònics amb l'administració municipal i el servei virtual estarà disponible les 24 hores i els 365 dies l'any. Per utilitzar-la, són necessaris els certificats digitals i sistemes de signatura electrònica com (idCATidCAT mòbilDNIe,...). 

Per accedir-hi, es pot fer de dues formes:

 1. Des de la web del mateix ajuntament www.calaf.cat anant a l'apartat de tràmits 

2. Des de la web https://calaf.eadministracio.cat

Entre les novetats que presenta aquesta nova seu electrònica cal destacar la integració en un mateix espai web del catàleg de tràmits, el tauler d'anuncis, la carpeta electrònica o l'apartat de serveis electrònics.

Mitjançant el catàleg de tràmits  -organitzat per temàtiques- els ciutadans poden realitzar gestions de forma electrònica i consultar tota la informació referent al tràmit que vol efectuar: periodicitat i dates, com i on tramitar-lo, documentació necessària, departament responsable, cost econòmic, etc.

També hi ha un tauler d'anuncis, on es publicarà tota aquella informació relativa als edictes, anuncis i altres procediments normatius que es troben actualment en tràmit.

A través de la secció de la carpeta electrònica podreu consultar l'estat dels expedients amb què esteu relacionats en qualitat d'interessat o de tercer. Des d'aquí també podreu aportar nous documents, canviar les vostres dades d'identificació i descarregar els documents emesos i aportats a l'expedient. A més, podreu accedir a la vostra bústia electrònica on rebreu totes les comunicacions i notificacions administratives, factures, registres, etc.

Finalment, a l'apartat de serveis electrònics s'hi publicarà tota la informació relativa a la transparència.

 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.