Actualitat

El cartipàs del nou ajuntament d'Igualada ja ha quedat configurat
Algunes sorpreses en el repartiment de regidories

politica Dimarts, 14 juny 2011. 12:00

Tal com va explicar Marc Castells el passat divendres després d’anunciar l’acord de govern amb ERC-Rcat, el primer que el nou alcalde ha fet en prendre possessió del seu càrrec és la delegació de regidories. D’aquesta manera, el nou ajuntament ja ha quedat configurat de la manera següent:
La igualadina Teresa Roig publica una nova novel·la
Anoiadiari·cat sorteja un exemplar de 'El blog de Lola Pons'

cultura Dimarts, 14 juny 2011. 03:00

Teresa Roig, l'escriptora i opinadora d'anoiadiari·cat acaba de publicar una nova novel·la, 'El blog de Lola Pons'. El que alguns ja han qualificat com 'La Bridget Jones Catalana', es tracta d'una tragicomèdia existencial 2.0 que, segons l'autora, barreja comèdia i autoajuda. anoiadiari·cat sorteja un exemplar del llibre, aconsegueix-lo!
Relleus en les alcaldies de l’Anoia
ERC perd l'alcaldia d'Hostalets de Pierola però es fa amb la d`Òdena

politica Dimarts, 14 juny 2011. 03:00

Si durant la darrera legislatura la situació de Piera, on ERC i PSC es van repartir l’alcaldia, era un fet aïllat a la comarca, en aquesta ocasió els pactes sorgits després dels resultats del 22 de maig deixen molts ajuntaments amb una situació semblant. Segurament el cas més xocant és el d’Òdena on, amb només dos regidors, Carles Casanova (ERC) va ser investit alcalde del municipi, posició que ocuparà durant dos anys, moment en el que serà substituït per Pep Solé (CiU). Però el patró s’ha repetit en d’altres indrets com Argençola on, si bé Antoni Lloret (ICV) serà al capdavant de l’ajuntament durant els primers dos anys tot liderant l’única alcaldia ecosocialista de l’Anoia, després serà substituït per Jaume Teixé (ERC). A Vallbona d’Anoia, l’alcaldia també quedarà dividida, tres anys pel PSC i un per CiU i finalment, a Vilanova del Camí PSC i VA es repartiran els quatre anys, dos per cadascú.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT