but el 9 de novembre una nova edició del Club del llibre, organitzada per la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona. Uns 200 membres dels clubs de lectura de diferents municipis de la comarca van participar en una jornada especial amb la convidada Gemma Ruiz, guanyadora del darrer Premi Sant Jordi de novel·la amb «Les nostres mares».
Ruiz ta
mbé és autora d'«Argelagues» i «Ca la Wenling», i de totes elles en va parlar amb la periodista Marina Llansana, la qual en va destacar els tres fils conductors que enllacen les seves novel·les. D'una banda, el pes de les dones, ja que el gruix dels personatges són femenins. D'altra banda, la migració viscuda per alguns d'aquests personatges: del camp a la ciutat o d'altres països a Cata
lunya. I finalment la manera en què estan escrites, sense descripció dels personatges, als quals coneixem pels seus diàlegs, plens de vivesa i rics en el llenguatge. Els assistents a la trobada s'havien llegit prèviament alguns dels llibres de l'autora i van poder compartir amb ella impressions i curiositats.
Els municipis anoiencs que van participar en l'acte van ser: Igualada, Òdena, Santa Margarida de Montbui, Vilanova del Camí, Capellades, la Torre de Claramunt, el Bruc, la Llacuna, Piera i Masquefa.
Nosaltres i els nostres socis emmagatzemem o accedim a informació en un dispositiu, com ara cookies, i processem dades personals, com ara identificadors únics i informació estàndard enviada per un dispositiu, per a anuncis i contingut personalitzats, mesurament d'anuncis i del contingut i informació sobre el públic, així com per desenvolupar i millorar productes.
Amb el vostre permís, nosaltres i els nostres socis podem utilitzar dades de localització geogràfica precisa i identificació mitjançant les característiques de dispositius. Podeu fer clic per atorgar-nos el vostre consentiment a nosaltres i als nostres socis perquè duguem a terme el processament prèviament descrit. De manera alternativa, podeu accedir a informació més detallada i canviar les vostres preferències abans d'atorgar o negar el vostre consentiment.
Tingueu en compte que algun processament de les vostres dades personals pot no requerir del seu consentiment, però vostè té el dret de rebutjar aquest processament. Les vostres preferències s'aplicaran només a aquest lloc web. Podeu canviar les vostres preferències en qualsevol moment entrant de nou en aquest lloc web o visitant la nostra política de privadesa.
Recopilem i processem la vostra informació personal amb les següents finalitats:
Teresa
Igualada
15 de novembre 2023.09:04h
Va estar molt bé!!!