TORNAR

El director de l'Escola Nova 21 farà la conferència de l'obertura del curs escolar a Igualada

L’acte serà l’ocasió d’homenatjar a 15 mestres que s’han jubilat

cultura
Dissabte, 4 novembre 2017. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Aquest curs és el de l'arrencada d'una proposta de renovació pedagògica, l'Escola Nova 21, que s'implementa a diversos centres de l'Anoia. El seu director serà dimarts a Igualada en la conferència d'inici del curs escolar.

Aquest proper dimarts, 7 de novembre, a 2/4 de 7 de la tarda, el Teatre Municipal de l'Ateneu d'Igualada acollirà l'acte d'inauguració del curs escolar 2017/2018. Al llarg de l'acte, com ja ve essent tradició, es farà un homenatge, per part del Grup de Mestres de l'Anoia i l'Ajuntament, als 15 docents de la ciutat que aquest any es jubilen. També es farà un reconeixement al Patronat Garcia Fossas per la seva tasca, generositat i sensibilitat vers les necessitats dels infants i en el foment de l'educació. A continuació Eduard Vallory, president del Centre UNESCO de Catalunya (Unescocat) i director d'Escola Nova 21, oferirà la conferència que portarà el títol 'Repensar l'educació: consideracions per a un sistema educatiu avançat'.

Eduard Vallory, el conferenciant de dimartsCinc escoles de la ciutat i 11 a tota la comarca s'han adherit aquest curs a l'Escola Nova 21. Es tracta d'un projecte que té com a objectiu anar cap a un model d'escola avançada i proposa una transformació del sistema educatiu amb l'objectiu final que tot infant, independentment del seu context i condicions, pugui gaudir en qualsevol centre d'experiències d'aprenentatge empoderadores i rellevants que li permetin desenvolupar el seu projecte de vida amb dignitat, sentit i benestar.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.