TORNAR

L’Escola Municipal de Música de Calaf inicia el curs amb un 6% més d’alumnes

L’instrument amb més demanda al centre, el piano, amb 21 matriculacions

cultura
Dissabte, 29 octubre 2016. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

En aquest curs s'han registrat 110 matrícules al centre. El curs de gralla, iniciat aquest dilluns 24 d'octubre, una de les novetats d'aquest curs.

L'Escola Municipal de Música de Calaf ha iniciat el curs amb un 6% més d'alumnes respecte l'any anterior. En total, per aquest curs 2016-2017 hi ha 110 alumnes inscrits. Una de les novetats d'enguany és el nou curs de gralla que ofereix el centre de manera gratuïta, i que va arrencar aquest dilluns, 24 d'octubre, amb nou alumnes.

Alguns dels alumnes de l'escola, en la cantada del Nadal de 2015L'Escola de Música de Calaf, homologada pel Departament d'Educació, realitza classes de sensibilització, d'iniciació, de nivells elemental i professional i per a adults. Pel que fa a instruments, es pot aprendre a tocar el piano, la bateria, el violí, el violoncel, la guitarra, el clarinet, la trompeta, el trombó, el saxo, la flauta travessera i l'acordió. Les classes amb més alumnes són les de piano amb 21, de violí amb 12 i de guitarra amb deu. A més, el centre compta amb diversos complements educatius, com ara els grups de cant coral, conjunts instrumentals, orquestra i música de cambra. També s'organitzen des del centre diverses audicions trimestrals i temàtiques, el concert de Nadal i de final de curs, a més de la setmana cultural.

Cal recordar també que disposa d'un servei de recollida dels alumnes més menuts a l'escola Alta Segarra, i que els alumnes de nivell professional tenen l'opció de convalidar la matèria de música a l'institut.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.