//Plugins sense CDN ?>
El fenomen Rec.0 Experimental Stores escalfa motors per la nova edició, la dissetena. Una festa del 'retail' que tindrà ja un centenar de marques i que se celebra del 8 a l'11 de novembre.
El Rec s'està engalanant per tenir les seves botigues efímeres quatre dies de novembre. Torna Rec.0, el festival de 'pop up' stores de moda més gran d'Europa amb fins a 100 marques instal·lades a 50 espais industrials. La moda local estarà representada per les marques Punto Blanco, Sita Murt, Micu Micu, Ingrid Munt, Buff, Boxley, Messcalino, David Valls, Dütch Delight i Jordi Rafart. També les marques gestionades per botiguers locals com Javier Simorra o Pepe Jeans. Com a novetat, s'incorpora la marca de complements de pell Nona Barcelona. El contingent anoienc manté i realça la seva importància entre les 100 marques que se sumen en aquesta edició. La xifra rècord.
Per descomptat, la presència local no es limita a la moda: en l'oferta musical destaquen els grup de la comarca i d'Igualada com Black Kiss Superstar, Miguel Díaz, Adriana Muntaner i Ariadna Bonet. A més dels proveïdors locals amb els que ja treballa Recstores habitualment, es reforça l'acord amb Àuria Grup per la neteja dels carrers i amb Iguana, encarregada d'instal·lar la connexió a internet als punts de venda.
Les novetats de relleu: Reebok i Furest, entre d'altres
Les darreres setmanes ja s'ha donat a conèixer que hi haurien nous 'convidats' de primera fila. Altre vegada, grans marques de moda com Levi's, Adidas, Mango, Camper o IKKS rondaran pel barri adober, amb muntatges especials com el que durà a terme Lacoste, que evoluciona el seu model cap a un concepte premium. Amb tot, molts focus seran per a noves incorporacions com Reebok, Quiksilver, Boboli, Furest, DC o Roxy, la moda de Sessùn, Samsoe Samsoe o Little Creative Factory i el retorn de Tsunami o Loreak Mendian, convertiran aquesta edició del Rec.0 en la més sòlida des que va començar. A més de les mencionades, trobarem Nice Things, Sita Murt, Punto Blanco, Kickers, Sebago, Javier Simorra, Antonio Miro, Textura, Kaotiko Barcelona, Castañer, Fox Head, Buff, Boxley, LTB Jeans, Macson, Messcalino, Mi&Co, Misako, Miss Me, Mus&Bombon, New Zealand Auckland, Pepe Jeans, Privalia, Santa Cruz, Rip Zone, Independent, Satorisan, Torras, Visionario, Yellow, Dr. Denim.
L'apartat infantil també incorpora importants novetats, com Boboli, Little Creative Factory, My bags, Picnik i 1+ in the family que es sumaran a Tiny Cottons, Bean's Barcelona, Al agua patos, Anguè Anguè, yporqué, Micu Micu, Mamadú, Mon Marcel o Piu et Nau, a més de les col·leccions infantils d'IKKS o Nice Things. El Rec.016 tampoc s'oblida del disseny independent, que conserva el seu aparador, el Rec Pop Up Day Estrella Damm que creix per donar cabuda a marques emergents que busquen donar-se a conèixer.
I, finalment, els gurmets i curiosos no perdran el seu referent: el Rec Street Food, amb una oferta gastronòmica variada que pretén reflectir diverses cuines d'arreu del món, amb especialitats molt diferents: cuina cubana, oriental, italiana, americana, mediterrània... a més d’una oferta vegana i també per a celíacs. Comptarem també amb un espai de Bodegues Torres, on es podran degustar les varietats més exclusives d'aquests cellers, l'espai Pastoret i els dos espais Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.0, present des dels seus inicis el 2009.