TORNAR

La Mostra 2015 presenta imatge i s'enfoca també al públic juvenil

Pep Farrés declara la intenció d’ampliar l’espectre de públic

cultura
Dilluns, 16 febrer 2015. 18:00. Francesc Vilaprinyó i Albareda.
D'un cop d'ull

Sis cartells diferents i un espot componen la imatge gràfica de l'edició 2015. El primer tinent d'alcalde igualadí, Josep Miserachs, ha parlat de "reforçar la idea de la fira com a lloc de compra-venda d'espectacles infantils i juvenils". També hi ha canvis a l'organigrama que es va anunciar el desembre, amb la incorporació d'una directora executiva: Silvia Lorente

La Mostra 2015 ja té cares. Cares i escenari. Un dels indrets més coneguts i freqüentats d'Igualada, el Mercat Municipal de la Masuca, és l'escenari del vídeo promocional, on s'hi veuen sis rostres igualadins que escenifiquen les diferents disciplines artístiques que es poden veure al certamen, que també són les del cartell. En un acte a la mateix mercat, Josep Miserachs -responsable de cultura de l'Ajuntament-, el director artístic Pep Farrés i el creador de l'espot, Albert Burzon, han presentat algunes de les línies de la 26ena edició i la campanya promocional. Miserachs ha subratllat la vocació de mercat de l'edició d'enguany en consonància amb el lloc de la presentació. "Pensar en la Mostra amb vocació de mercat pot no fer gràcia, però competim amb cinc fires més" ha afirmat. Farrés, per la seva part, anuncia canvis en l'espectre del públic: es manté la vocació infantil, però es recupera i es torna a pensar "en els joves de 12 a 16 anys".

La presentació dels cartells, aquest dillunsLa Mostra d'Igualada ha portat sempre el títol de 'teatre infantil i juvenil' i ara es torna a enfocar a aquest públic adolescent. Farrés avança que hi haurà 8 espectacles pensats per aquesta franja d'edat. Miserachs ha agraït la tasca de l'anterior equip de direcció i vol que amb l'actual es cerqui una projecció internacional superior. En aquest sentit, Farrés ha reconegut aquesta feina anterior i ha recalcat que els criteris dels espectacles seran la "qualitat i contemporaneïtat", a més que se seleccionaran "productes exportables, amb nous llenguatges, dramatúrgies i originalitat". 

El cartell i l'spot

El cartell i l'espot del 2015 relliguen els gèneres de la Mostra i la vocació de mercat. Amb una posada en escena divertida i original, els 6 cartells mostren caixes de fruita de les quals sobresurten caps que representen alguns dels diferents gèneres teatrals que es poden veure a La Mostra d'Igualada: teatre, clown, música, titelles, dansa i màgia. En paraules de Burzón, aquesta edició de La Mostra vol transmetre "frescor, proximitat, qualitat i festa, així com la idea de punt de trobada i aparador de la cultura". La campanya s’ha declinat en diferents cartells amb l'objectiu de ser "més contundent visualment".


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.