TORNAR

Es presenta l'edició d'estiu del Rec.0 Experimental Stores

De l’1 al 4 de juny torna l’edició d’estiu de l’esdeveniment de moda, cultura i gastronomia al barri del Rec

cultura
Dijous, 14 abril 2016. 14:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Aquest dijous al migdia s'ha presentat la catorzena edició del Rec.0 Experimental Stores, el festival de botigues efímeres de moda, menjar de carrer i concerts que té lloc al barri del Rec des del 2009. D'entre les novetats de l'edició d'estiu destaca la incorporació de la marca VANS, Camper, Santa Cruz, Mus&Bombon o la marca infantil Tiny Cottons, entre d'altres. A més, continua el festival gastronòmic Rec Street Food i augmenta la proposta musical amb concerts en directe els quatre dies que dura el festival.

La presentació s'ha dut a terme a la botiga NU#02 que tenen a Barcelona els dissenyadors que formen part del Rec.0, Miriam Ponsa, Josep Abril i Txell Miras, i ha comptat amb representants d'altres marques participants al proper Rec.0. Tant les firmes de moda com l'organització han explicat què és el Rec.0 i les principals novetats d'aquesta edició, que tindrà lloc de l'1 al 4 de juny al barri industrial del Rec d'Igualada, de 10h a 22h.

Més de 80 marques de roba de dona, home, nen i complements estaran repartides en quatre grans zones del barri del Rec. En moda urbana i esportiva, arriben noves marques com Vans, Santa Cruz, WAU i Lolë Woman, que s’afegeixen a Grifone, Kaotiko Bcn, Adidas, Buff, Dütch Delight, Visual Poetry Barcelona, WESC i Fox Head; en sabates, Camper i Dorotea, a més de Satorisan, Pretty Ballerinas, Kickers i Mascaró; en bany, Mi&Co, Bcn Beach, Red Point i Punto Blanco, els dissenys per dona de Mus&Bombon i Tiny Cottons en moda infantil, que s’uneix a l’espai RecKIDS on hi ha yporqué, Bean’s Barcelona, Little Lia, Micu Micu, Piu et Nau, Mamadú, Al agua patos o Mon Marcel.

Una edició més, continuen les marques de dona i home Lacoste, Desigual, Levi’s, Mango, el Secret Market de Privalia, LTB Jeans, Loreak Mendian o Pepe Jeans; i també les de dona Miss Me, Sita Murt, Lupo Barcelona, Hakei, Javier Simorra, Ingrid Munt o Indi&Cold; així com les d’home: Antonio Miró, Boxley, New Zealand Auckland, Redskins o Torras.

La presentació, en el marc de la botiga #NU2Per primera vegada els dissenyadors estaran en un mateix pati, repartits en diverses pop up stores. Miriam Ponsa, Who, Josep Abril, Gorni Kramer, Kupuri, Txell Miras, Susi Sweet Dress, Veneno en la Piel, Jordi Rafart, Catherine Parra i David Valls, a més del dissenyador guanyador del concurs Time Out, són els escollits per aquesta edició d’estiu del Rec.0 Experimental Stores.

A més, el festival de moda compta amb dos espais efímers amb una marca diferent cada dia: el Rec Pop Up Day Estrella Damm, amb representants de la 080 Bcn Fashion, marques de Moves to Slow Fashion, de moda ètica i sostenible, i amb Colmillo de Morsa o Martitoro. L’altre espai efímer és l’Urban pop up, que presentarà una marca de moda urbana diària, com Costalamel o Surf’n’Roll.

El Rec Street Food, una proposta gastronòmica consolidada

L’edició d’estiu del Rec.0 destaca també per la gran aposta per la gastronomia i la cultura. El festival Rec Street Food presenta els millors food trucks de menjar de carrer, on destaquen les novetats de La Finestra, Kaixito o La Relíquia, a més de Pebre Negre, Msala’73, Dali’s, Fuxia Barcelona, Carambola, Porta Platets i fins a 40 furgonetes més. Al circuit Rec.0 hi haurà els dos patis Estrella Damm, amb les barres i un escenari de concerts i un de DJ, la zona de vins de Bodegues Torres, la dels caves Vallformosa i el food truck de xocolata Lindt.

La música continua present a l'edició d'estiu del Rec.0

La música en viu creix en aquesta edició amb dos espais: l’escenari Estrella Damm i l’escenari Menú Stereo de Movistar, amb grups com El último vecino, The New Raemon, Joana Serrat, Cala Vento, Edna Sey o Morena Tradipatxanga. Les sessions de DJ de l’escenari Estrella Damm, les activitats culturals i el Rec Meeting acaben d’arrodonir una agenda completa, amb totes les propostes gratuïtes.

Com a novetat, Rec.0 presentarà la samarreta Rec, un disseny únic fet per un creador que participa a l’esdeveniment. En aquesta edició, la Miriam Ponsa serà l’encarregada de dissenyar la samarreta, que es podrà comprar a la seva pop up store del Rec.013.

Rec.0 Experimental Stores va néixer l’any 2009 de la mà de professionals del món del disseny i la comunicació per reivindicar el patrimoni del barri del Rec d’Igualada. En aquests set anys s’ha convertit en un festival de referència del món de la moda i de la cultura, amb la singularitat de donar vida a un patrimoni industrial únic a Catalunya. En la passada edició, celebrada el novembre del 2015 van passar pel Rec.0 unes 120.000 persones.


1 Comentaris

j

j r e

la conca

15 d'abril 2016.11:01h

Respondre

Benvingut. el REC 2016 per el que representa de exempla de constancia i creativitat i superacio. continuada dels seus promotors I per el que representa de promocio per la Ciutat. Tot lamentan l... Llegir més absencia de la gastronomia igualadina quetot i tenir grands restaurants i grands cuiners. en queda absent.
La solucio es possible?.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.