//Plugins sense CDN ?>
La tardor ja ha tret el cap i, de camí cap a l'hivern, s'acosta una nova edició de les botigues del Rec. En menys de sis setmanes, el barri adober canviarà de cara per obrir les antigues fàbriques a marques de tendència i també a nous creadors.
El Rec.0 torna del 7 al 10 de novembre a Igualada en la que és la seva edició número 19. Un centenar de marques recalaran en un barri del Rec transformat, amb les seves adoberies convertides en pop-up stores de moda que, només durant quatre dies, seran en uns espais comercials vius on grans marques venen els seus estocs en un ambient festiu i transgressor. A la moda s'hi suma una agenda de concerts als tres escenaris del circuit i l'oferta gastronòmica del Rec Street Food amb més de 35 food trucks.
Al Rec hi haurà cinc grans zones, a més de tres escenaris musicals, on es repartiran el centenar de marques. Un circuit urbà i obert a tothom, on es combina el patrimoni industrial de fa segles amb la creativitat dels espais i les marques de moda. Firmes com com Levi's, New Balance, Adidas, Mango, Camper, Billabong, Reebok o Pepe Jeans segueixen apostant pel Rec per a fer-hi les seves vendes especials, juntament amb noves incorporacions com Volcom, DC Shoes, Beatriz Furest, Indi & Cold, Acosta, Mintoday o Superdry, a més de l'oferta esportiva que creix amb Haglöfs, Rossignol o Tsunami, Spyder i Peak Performance.
Les botigues estaran disseminades en un circuit pels carrers del barri on s'hi podran trobar, a més de les mencionades, Nice Things, Miriam Ponsa, Sita Murt, Dockers, Punto Blanco, Kickers, Txell Miras, Javier Simorra, Josep Abril, Antonio Miro, Textura, Kaotiko Barcelona, Castañer, Fox Head, Buff, Boxley, LTB Jeans, Nudie Jeans, Macson, Furest, Misako, Miss Me, Mus&Bombon, New Zealand Auckland, Sessùn, Samsoe&Samsoe, Geographical Norway, Pepe Jeans, Privalia, Satorisan, Torras o Visionario.
Els petits i la moda emergent, també
No es descuida l'apartat infantil, que compta amb grans firmes com Boboli, Tinycottons, Little Creative Factory, Picnik i 1+ in the family que es sumaran a Bean's Barcelona, yporqué, Micu Micu, Mon Marcel o Little Lia by Beth. I al Pop Up Day RecKids hi passaran: Suindiatic, Cokoté, Anguè Anguè i Tresxics. De nou, augmenta l'espai per al disseny més emergent: un pati central del circuit on s'hi podran trobar els dissenyadors més consolidats amb els més emergents, que seran a l'espai del Rec Pop Up Day Estrella Damm, dissenyat com un petit market on cada dia hi ha un dissenyador diferent. En aquesta ocasió hi passaran marques com Colmillo de Morsa, Nona BCN, Heidi Soto, Killing Weekend, Batech, Mireia Playà o Micuxu entre d'altres. Aquests conviuran amb el talent consolidat de marques com Carlotaoms, Ssic and Paul, Who, Gorni Kramer, David Valls, Susi Sweet Dress, Jordi Rafart o Pau Esteve.
A més, aquesta edició ha guanyat una col·laboració excepcional: l'artista britànic Marcus Oakley, que és l'autor del cartell i les il·lustracions de la campanya del REC.018. Marcus Oakley és un artista anglès que actualment viu a Escòcia. El seu estil, simple però alhora intens, rep influències tan variades com la música popular, del món rural, del te, de les bicicletes... En la seva obra també estan molt presents les formes geomètriques de l'arquitectura i el disseny. Es poden veure les il·lustracions de Marcus Oakley a les botigues de Urban Outfitters i Apple. Ara, diferents il·lustracions d'aquest artista formen les versions del cartell del Rec per aquesta edició, que han treballat conjuntament amb el director d'art del Rec, Ramon Enrich.
La moda no ve sola
A més de moda, com sempre, hi haurà música i menjar de carrer. L'agenda de concerts torna amb força. Quatre escenaris situats en àrees diferents del circuit Rec oferiran fins a 25 concerts i sessions de DJ, tots gratuïts. Destaquem, en aquesta edició, grups com Chet, Root Diamonds, Miss Loopita, Mar Gabarre, Red Rombo o Beth. La gastronomia torna amb el Rec Street Food, amb una oferta gastronòmica variada que pretén reflectir diverses cuines d'arreu del món, amb especialitats molt diferents: cuina oriental, italiana, americana, mediterrània... a més d'una oferta vegana i també per a celíacs. Hi haurà un total de 36 'food trucks' i un 'pop-up' bar repartits en cinc zones del circuit del Rec.018.