//Plugins sense CDN ?>
Amb un quart de milió de reproduccions del seu tema 'Anoia', l'igualadí Adrià Domènech -amb el nom artístic d'InnerCut- és un dels noms emergents de la música electrònica del nostre país. Un aval més que sobrat per actuar al festival Sònar d'enguany
Té 26 anys i és un mag del so electrònic. Parlem de l'igualadí Adrià Domènech, altrament conegut com a InnerCut, que amb un tema que evoca l'entorn on va nèixer 'Anoia', ha aconseguit més de 250.000 reproduccions al Youtube i a SoundCloud. InnerCut és, des d'avui, una de les cites obligades pels fans d'aquest estil, ja que serà el dijous 18 de juny a la tarda al Sònar. "Alguna cosa hi farem!", afirma. Ara mateix està preparant un EP i, per aquella jornada ja té a punt almenys "8 ó 9 temes". I un d'ells és 'Anoia', amb una sonoritat evocadora, càlida, hipnòtica. Un tema dedicat a la seva -i nostra- comarca.
Per què 'Anoia'? "La majoria de temes que faig tenen noms en anglès i volia que una peça comptés amb un nom català. He triat 'Anoia' perquè és un tema molt personal, per això volia que tingués aquest ressò i crec que el que significa (Anoia) es vincula amb l'estètica i la música", amb el to íntim que hi vol donar. Les reproduccions d''Anoia' donen fe de l'èxit d'aquest jove, que forma part de la cartera d'artistes de l'agència Helsinki, que fa management d'artistes de l'àmbit de la música electrònica.
L'agència va preparar una festa fa sis setmanes a Razzmatazz i Domènech explica com "gent del Sònar hi era i es van interessar per la meva música, els va agradar". Afegeix que "ja em coneixien pel meu SoundCloud". És el primer any que estarà al Sònar, just quan fa poc més d'un any i mig que punxa discs com a InnerCut. Punxar "era només un 'hobby', no ho feia pas seriosament, però arribat el moment vaig començar a fer pública la meva música".
I va obtenint reconeixement. És el DJ resident de la Sala Apolo els dimecres i se'l considera com un dels noms "emergents" d'aquesta escena, junt a altres com Vallès, Begun o Mr. K!, que comparteixen l'agència. Abans de triomfar amb 'Anoia', Innercut ja havia bastit temes molt apreciats pels seguidors de la música electrònica del nostre país: 'Do not Give Up' o 'Noom'.
InnerCut, el seu nom artístic, ve "des de fa molt temps, abans i tot que em dediqués a això". Domènech apunta que "quan amb amics muntàvem coses pel nostre compte, sense finalitat comercial, ja l'utilitzava. M'agrada molt com queda, estèticament. No hi ha cap història concreta ni cap significat. M'agrada com sona, ajuntant dues paraules en una sola".