TORNAR
PUBLICITAT

Capellades va ser la seu de la segona Nit del Turisme de l’Anoia

Organitzada pel Consell Comarcal de l’Anoia, es van lliurar els Guardons de Turisme de l’Anoia a l’Observatori de Pujalt, Cal Carulla i Anoia Patrimoni

economia
Dijous, 24 novembre 2022. 12:24. Redacció AnoiaDiari.
PUBLICITAT

El sector turístic de l’Anoia es va trobar el passat dijous al Museu Molí Paperer de Capellades per celebrar la segona Nit del Turisme. A la trobada, organitzada pel Consell Comarcal de l’Anoia, i amb el lema “Sumar esforços, multiplica resultats”, es va fer un debat sobre el sector, es va donar la benvinguda a 25 nous punts d’informació turística de la comarca i es va fer un reconeixement a diversos agents turístics. Amb els nous Guardons de Turisme de l’Anoia, es va reconèixer l’Observatori de Pujalt com la “Millor experiència Turística”, Cal Carulla com a “Trajectòria Turística” i Anoia Patrimoni es va endur el de “Comunicació de l’empresa i de la destinació”.

Durant la gala es va revisar el full de ruta d’Anoia Turisme aquest 2022, repassant la feina feta en diferents àmbits com la concertació amb agents turístics, la creació i millora de producte turístic, la competitivitat, capacitació i assessorament, la promoció i comunicació i la gestió i planificació.

En el debat, també es va fer una taula rodona moderada per Damià Serrano, de l’Agència Catalana del Turisme, i hi van participar Carles Carol, president de la Sectorial del Turisme de la Unió Empresarial de l'Anoia; Mercè Sangüesa, del celler Pla de Morei; Daniel Gonzalez de l’empresa Anoia Patrimoni; Anna Sans, de l’agència de viatges de receptiu Inytur; i Silvia Viñarta, de Can Pascol.

En el marc de la Nit del Turisme es va fer entrega dels diplomes amb la certificació d’haver-se acreditat com a Punts d’Informació Turística (PIT) als 28 agents turístics que han aconseguit la renovació, i als 12 que l’han obtingut per primera vegada. El programa PIT l’impulsa la Diputació de Barcelona i el gestiona a l’Anoia pel Consell Comarcal, i té com a objectiu dotar equipaments turístics d’informació i coneixements sobre els atractius i l’oferta turística del territori.

L’acte va comptar amb la presència del conseller de Turisme del Consell Comarcal de l’Anoia, Daniel Gutiérrez; el coordinador de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona, Javier Villamayor i el Secretario General para el Reto Demográfico del Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico, Francesc Xavier Boya i ddiversos batlles de la comarca. El batlle de Capellades, Salvador Vives, va manifestar que “Capellades és una vila turística des de fa molts anys i precisament el Museu Molí Paperer on som ara mateix acull des de fa dècades milers de visitants cada any”.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.