//Plugins sense CDN ?>
En el marc de la campanya “Jo compro al poble, jo compro a l’Anoia... I tu, per què?”” que es va iniciar el passat mes d’octubre i en la qual s'han adherit una dotzena de municipis de la comarca, el Consell Comarcal de l'Anoia ha engegat un concurs fotogràfic a Instagram. Els usuaris han de penjar fotos a la xarxa sobre el comerç de proximitat del territori, amb el hashtag #jocomproalanoia i podran participar així en el sorteig de paneres, àpats i una nit en allotjament rural de la comarca.
Els interessats en participar en aquest concurs hauran de compartir l'experiència de comprar en algun comerç de poble de la comarca. Com expliquen els organitzadors "es tracta de fotografiar l’experiència realitzant la compra al poble; la compra, la botiga, un gest, un motiu del perquè compreu a poble,…. i ha d’estar feta a l’Anoia".
Podran guanyar diverses paneres amb productes de proximitat, àpats a restaurants de la comarca i un cap de setmana en un allotjament rural de l’Anoia per a dues persones cal, en primer lloc, ser seguidor del perfil d'Instagram @anoiacamptaula i penjar fotografies a Instagram amb l’etiqueta #jocomproalanoia. La foto ha d’haver estat capturada dins la comarca de l’Anoia i ha d’indicar a quin municipi. Es poden penjar tantes fotografies com es desitgi.
Diversos representants del Consell Comarcal de l’Anoia realitzaran una preselecció en la qual es valorarà la creativitat i originalitat de la fotografia en la relació amb el tema proposat. Aquestes imatges finalistes es donaran a conèixer el dia 4 de febrer als seguidors de Facebook i Instagram de l’Anoia del Camp a la Taula per tal que aquests votin la imatge que més els agradi. Els usuaris podran votar del 4 al 8 de febrer . Del recompte total de vots entre les dues xarxes, en sortirà les fotos guanyadores, tantes com premis, que s’anunciarà el dia 12 de febrer.