//Plugins sense CDN ?>
A Xina, Munich s'ha instal·lat de la mà d'un distribuïdor local amb l'obertura de dues ''boutiques'' pròpies, i amb un pla de creixement que passa per obrir dos nous punts de venda abans de maig de 2014. De moment, Munich ha obert dos centres, un a Xangai, situat en un dels centres comercials més prestigiosos de la ciutat xinesa, Reel Xangai, i un altre a Nanjing, concretament al Centre Comercial Nanjing Deji Plaza.
Japó és un altre dels mercats oberts recentment. Igualment, de la mà d'un distribuïdor local japonès i a través de botigues multimarca de moda. En aquests punts de venda, Munich conviurà amb les marques més prestigioses a nivell internacional. El mercat japonès ha apostat, entre d'altres, pel model Osaka de la firma, una proposta vintage i versàtil que ha encaixat en l'estil nipó.
I Corea és el tercer país asiàtic pel qual ha apostat la marca anoienca. Munich compta amb un ''shop in shop'' dins del centre comercial Lotte, al centre de Seül.
Amb l'obertura d'aquests tres nous mercats a Àsia, Munich es proposa seguir creixent internacionalment a través de l'exportació. I justament en aquests mateixos països, la firma té previst obrir nous punts de venda al llarg del 2014.
A més d'Àsia, Munich està present ja, a nivell internacional, als aparadors més cobejats de països com Canadà, EUA, Itàlia, Bèlgica, Holanda, França, Portugal, Alemanya, Àustria, Suïssa, Xile, Ucraïna, Rússia i Kazakhstan. A Espanya, la marca compta amb més de 400 punts de venda multimarca, i amb 11 'boutiques' pròpies a les principals ciutats