TORNAR

Igualada Comerç posa en valor l’atenció personalitzada del sector amb la campanya "A la teva mida"

La nova comunicació de la sectorial del petit comerç subratlla la flexibilitat i vocació del servei

economia
Dijous, 27 agost 2020. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

L’associació Igualada Comerç renova el contingut dels tòtems que té repartits per Igualada, on la nova campanya, que es presentarà en breu, posarà èmfasi en les qualitats que defineixen el petit comerç local: l’atenció personalitzada, la flexibilitat i la vocació.

Igualada Comerç te distribuïts per la ciutat una vintena de tòtems i que serveixen per mostrar les diferents campanyes visuals de promoció del comerç local. Actualment els tòtems mostren la campanya que té per eslògan "A la teva mida", amb la que s’ha volgut transmetre que el comerç de proximitat és l’únic que té la virtut d’adaptar-se a les necessitats dels clients, "amb flexibilitat i vocació de servei".
Aquesta campanya ha estat la continuació natural de la campanya "M’agrada Igualada", on el joc dels colors reivindicava els botiguers i botigueres, "aquest actiu que té l’entitat i la ciutat". Així, durant aquests darrers anys, els diferents tòtems publicitaris de la ciutat han mostrat vàries imatges protagonitzades per diferents professionals de la sectorial del petit comerç local. L’actual Junta Directiva ha estat treballant amb una nova proposta de campanya amb la què seguir promocionant el comerç d’Igualada i que acompanyi a tota l’activitat que porta a terme Igualada Comerç.
Pròximament es presentarà la nova campanya amb l’actualització dels diferents tòtems repartits per la ciutat d’Igualada.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.