//Plugins sense CDN ?>
L’associació Igualada Comerç renova el contingut dels tòtems que té repartits per Igualada, on la nova campanya, que es presentarà en breu, posarà èmfasi en les qualitats que defineixen el petit comerç local: l’atenció personalitzada, la flexibilitat i la vocació.
Igualada Comerç te distribuïts per la ciutat una vintena de tòtems i que serveixen per mostrar les diferents campanyes visuals de promoció del comerç local. Actualment els tòtems mostren la campanya que té per eslògan "A la teva mida", amb la que s’ha volgut transmetre que el comerç de proximitat és l’únic que té la virtut d’adaptar-se a les necessitats dels clients, "amb flexibilitat i vocació de servei".
Aquesta campanya ha estat la continuació natural de la campanya "M’agrada Igualada", on el joc dels colors reivindicava els botiguers i botigueres, "aquest actiu que té l’entitat i la ciutat". Així, durant aquests darrers anys, els diferents tòtems publicitaris de la ciutat han mostrat vàries imatges protagonitzades per diferents professionals de la sectorial del petit comerç local. L’actual Junta Directiva ha estat treballant amb una nova proposta de campanya amb la què seguir promocionant el comerç d’Igualada i que acompanyi a tota l’activitat que porta a terme Igualada Comerç.
Pròximament es presentarà la nova campanya amb l’actualització dels diferents tòtems repartits per la ciutat d’Igualada.