//Plugins sense CDN ?>
La iniciativa, amb l’eslògan "Igualada Viu les Compres, contempla l’edició de 25.000 díptics informatius que difonen el potencial comercial d’Igualada, una ciutat amb set-centes botigues obertes durant tot l’any, amb un entorn ideal per passejar-hi gràcies als carrers comercials de vianants, que darrerament s’han ampliat, i amb facilitat d’accessos i aparcaments.
El díptic inclou un mapa del centre d’Igualada i una relació dels esdeveniments multitudinaris que acull la ciutat al llarg de l’any. A més de dirigir-se als visitants també va adreçat a comerciants que es vulguin instal·lar en alguns dels locals disponibles a la ciutat.
En l'acte de presentació d'ahir hi van participar diferents representants de les entitats de comerciants de la ciutat. Des de l'Associació de Botiguers del Nucli Antic d'Igualada es va aplaudir la iniciativa. L'entitat Nou Centre Igualada va explicar que neix per potenciar el comerç al nord de la ciutat: "ningú coneix millor les seves necessitats que els qui estan a la zona, nosaltres ens hem constituït amb la idea de sumar". L'Associació de Botiguers del Mercat de la Masuca va destacar el "gran potencial comercial d'Igualada" i finalment, des d'Igualada Comerç es va destacar que "moltes vegades no som conscients dels valors de la nostra ciutat, hem de reivindicar l'autoestima i el dinamisme del comerç".
Més de 100.000 persones s'acosten mensualment a la ciutat
El consistori confia que la inversió feta en aquesta campanya tingui un retorn en forma d’augment de vendes a les botigues. Es calcula que l’atractiu comercial d’Igualada porta cada mes a la ciutat més de 100.000 persones. Gràcies a la seva posició estratègica en un nus de comunicacions, Igualada s’ha convertit en la capital comercial de diferents comarques de la Catalunya interior.
Arrenquen les primeres accions promocionals
A banda de la difusió dels fulls promocionals, la imatge gràfica de la campanya s’està aplicant ja en diferents suports publicitaris de l’àmbit català. La campanya va arrencar aquest passat diumenge amb un anunci a tota pàgina en un diari de tirada nacional, El Periódico de Catalunya, i tindrà presència les properes setmanes en altres mitjans de comarques veïnes com El 3 de Vuit al Penedès o Regió7 a la Catalunya Central, i en mitjans locals com La Veu de l’Anoia, l’Enllaç dels Anoiencs, Anoiadiari, Infoanoia i Canal Taronja ja que, com explica Chacón, “la promoció no només té l’objectiu d’atraure compradors de comarques veïnes sinó també fer que la gent d’Igualada s’adoni del potencial que té la ciutat i contribueixin a fer-ne difusió a amics i familiars d’altres territoris del país”.
Aquest ajuntament vol el protagonisme per ells
i sobretot per aquesta tal Chacón que només sap vendre fum, em sap greu per tu Carme que tan estàs fent per al comerç local, però tranquila que... Llegir més estem amb tu. Fixat que l,ajuntament està proposant noves associacións de comerciants, es la manera de dividils en varies associacións per que perdi forca igu
alada comerç, que es la associació de comerçtants amb més socis de igualada. Endavant Carme els igualadins estem amb tu.
:
Des ANOIA COMARCA TV, he pogut comprovar l’esforç que s’ha fet pel comerç de la ciutat de ¡’Igualada i l’únic que hem rebut ha estat humiliació i menyspreu per part de l’Ajuntament amb... Llegir més la seva postura de ignorarnos .... però també dono les gràcies als ciutadans que diàriament ens felicitaven pel nostre esforç.
Portem quatre mesos al canal ”Anoia Comarca Tv” lluitant amb el nostre programa ”Més Igualada per tu”. Un programa destinat a promocionar el comerç d’Igualada i als professionals de la... Llegir més nostra ciutat. Comptem amb entrevistes interessants de persones igualadinas com a referents i mereixedors de ser escoltades.
Desde d’Anoia Comarca Tv vam tenir la iniciativa al costat d’un conjunt de col·laboradors comerciants de promoure el programa amb un sobre esforç per part de tots, tant econòmic, com posar-nos davant d’una càmera (gens fàcil) des dels comerciants, a mi mateixa com a presentadora amateur, hores de feina per part de tots no compensades, des dels comerciants al càmera i muntador del programa.
Ahir s’anuncia en roda de premsa la notícia de la campanya ”Igualada Viu les compras” i s’informa de la càrrega publicitària que es farà en tots els mitjans de comunicació tant locals, com del país, i s’obliden de ”Anoia Comarca Tv”. S’obliden una vegada més d’un canal que treballa per a la ciutat en diferents àmbits: compareixença íntegra setmanal, festes locals, etc... des de l’Ajuntament d’Igualada s’impulsa una campanya per promocionar el comerç de la ciutat avisant a tots els mitjans de comunicació i s’obliden del treball que estem realitzant des de fa quatre mesos precisament amb el mateix objectiu: Promocionar el comerç de proximitat. Sabem tots i ho dic amb la major humilitat del món, que el nostre programa ”Més Igualada per el tu” ens ha sorprès a tots pel seu èxit, que cada dia ho segueixen més persones, que ens feliciten diàriament pel treball que fem, i el nostre Ajuntament s’ha oblidat d’aquesta lluita diària que no és fàcil per a nosaltres.
M’entristeix aquest oblit perquè tinc molt bé considerades a totes les persones que estan governant la nostra ciutat.
Capital Comercial? centre estratègic de comunicacions? 100.000 visitants el mes?
Tenim cinema comercial? Tenim en el entorn mes proper Ikea , Decatlon, Leroy Merlin Tenim en el centre Zara,... Llegir més Maximmo Dutty , Desigual,Hermes? Les botigues obriran el migdia? Tenim museus de prestigi Nacional A 40 minuts de Barcelona? i quines comunicacions publiques i de qualitat tenim amb Barcelona , Manresa Martorell Vilafranca i Vilanova Qui ho inventa que Igualada es Capital Comercial? Quin pressupost es destinarà i quins resultats s esperant? Vergonya com Igualadí vergonya aliena de tanta incapacitat en la gestió El dia que ens expliquin la veritat del centre mèdic de capacitació ens esgarrifarem
Com deia ahir, a propòsit de les declaracions de Joan Domènech en aquest mateix Anoiadiari, en relació a FiraAnoia, es tindria de coordinar aquestes iniciatives comercials amb altres... Llegir més iniciatives orientades a donar suport a la reindustrialització en la comarca.
Em pregunto si podríem ser més ambiciosos des de altres agents, per atreure visitants – compradors també de més enllà, amb l’atractiu de tenir el privilegi de comprar productes “dissenyats i fets a Igualada” (principalment moda tèxtil i cuir).
Penso, per exemple, en l’important flux d’autocars turístics que fan la visita al Monestir de Montserrat. Es podria completar el circuit dinant en restaurants de l’Anoia i una tarda de “shopping” en una xarxa d’establiments amb productes fabricats o elaborats a la comarca.
La marca “Igualada” no és la de “Barcelona”, però tot es començar.
Aquesta dona que hi ha al mig és falsa, fa veure que promociona i recolça a un tipus de comerç però la realitat és una altra, i ara utilitza aquesta bona gent amb fins electoralistes. De tota... Llegir més manera, endavant amb tota la gent disposada a treballar pel bé i bon desenvolupament del comerç!
Primer el Mercadona, després el Rec.0. I ara a promocionar el comerç??? Va home va, no sigueu tan hipòcrites.
I aquesta campanya també servirà per promocionar les compres als pocs comerços que queden als pobles veïns que estan a tocar d’Igualada?
Perquè no oblidem que el comerç d’Igualada té la... Llegir més dimensió que té perqué s’ha menjat i ofegat tot el petit comerç de proximitat d’aquests pobles.
El comerciants d’Igualada que es queixen que la gent va a comprar fora de la comarca no són conscients (o no els interessa ser-ne) que han fet tancar desenes de botigues dels pobles.
Aquí ho deixo. Només demano que si els de Comerç Igualada ploren per qualsevol cosa(cosa habitual) els de les botigues de poble ja no ens queden llàgrimes i en molts casos ni la botiga.
Els grans centres comercials com Mercadona, a qui el govern dóna suport, també forma part d’aquesta campanya que neix amb la voluntat de promoure el comerç local?
Pep
08700
17 de juny 2014.12:46h
Rosa, nro 9, es cori-os, pro ,fins, les eleccions Europees, el encarregat, principal de la ”venda de fum”, era el Sr Castells, pro després de les eleccions el noi, sembra desaparegut, Pregunto... Llegir més ? es possible que degut als bons resultats electorals, dels seus amics de ERC , prefereixi, delegar a la Chacon, la venda del fum ?
Per cert, som mols, que esperem, que pengi la Estrellada al balco de casa seva.
Que menys, que queda be, amb els seus amics de ERC !!!!!!!!
( Al meu poble, de aixo amb diuen, ”fer de p......ta i pagar el llit ”
EL NOI ES UN CRAC!!!!!!!!!