//Plugins sense CDN ?>
Repetiu al REC... què us va semblar la primera edició?
Ens va sorprendre en positiu, tant pel nombre de visitants com per les vendes, però sobretot per l’ambient que es respirava... un ambient molt agradable, molt positiu... Pel que fa a l’afluència, ens va sorprendre el fet que divendres hi hagués tanta gent; penso que aquest any el dijous també pot ser un bon dia!
Com serà l’espai de Gemma al REC.01?
Som a l’adoberia Albareda, on també hi haurà Armand Basi i Cooked in Barcelona. El nostre espai tindrà un punt de privacitat (tal com demana el nostre producte), serà íntim i càlid, amb un regust mediterrani. Hi haurà peces de la col·lecció de roba interior però també de bany.
Els outlets estan agafant força... Els veieu com una bona sortida per a la marca?
Els outlets com a figura són un fenomen necessari, un canal de distribució més. El que passa és que s’ha de conservar la marca, la imatge, i en aquest sentit el REC la posa en valor. Vens productes a un preu inferior però en un ambient especial. S’ha de fugir de la idea que els outlets han de ser llocs grisos, tristos.
Internet pot ser una altra via?
Sí, de fet ara estem treballant per posar en marxa la venda dels nostres productes a través de la nostra web. De moment es pot comprar Gemma per internet en algunes webs multimarca.
Com definiries la marca Gemma?
La marca ofereix un producte que combina la funcionalitat i la moda. És a dir, som especialistes en roba interior i tenim un plus d’innovació tècnica, però no descuidem l’estètica, que és molt depurada. Pensem en peces que siguin funcionals però que a la vegada siguin, també, atractives.
Laia
IGD
7 de juny 2010.15:09h
Avui en dia hi ha més botigues que diuen ser outlet que botigues que no diuen ser-ho.