Economia

La incertesa pel deute afecta la zona euro, mentre que als EUA creix el consum
7 dies de mercat

Dijous, 2 desembre 2010. 01:00

Dèiem la setmana passada que els efectes de la crisi de deute havien passat a un àmbit més local que global. L'evolució dels mercats la setmana passada ens han donat la raó. L’Ibex perdia un 7%, l’Eurostoxx un 3.8% mentre que als Estats Units els índexs es van mostrar estables.
El barri del Rec torna a la normalitat després de tres dies de 'vendes radicals'
Les pop-up-stores cobreixen les expectatives i atreuen gent de tot el país

Diumenge, 28 novembre 2010. 03:00

Aquest dissabte a les 9 del vespre les Pop-up del Rec van tancar les portes i a partir d'ara el barri tornarà a la normalitat. Rec.0 diu adéu a la tercera edició d'Experimental Stores amb un balanç molt positiu per part de l'organització. Com cada edició, l'organització no es conforma en fer una activitat comercial sinó que aporta un valor cultural a l'esdeveniment. Aquesta vegada concerts de música en llocs insòlits i la creació dels premis de disseny han estat les activitats paral·leles protagonistes.
'BePhysic és una iniciativa genial, i ha de continuar passi el que passi'
Edith Vervliet, directora del Flanders Fashion Institute, a Igualada

Dissabte, 27 novembre 2010. 03:00

La directora del prestigiós Flanders Fashion Institute va ser dijous i divendres a la capital de l'Anoia, per participar en la jornada d'immersió estratègica del sector tèxtil organitzada per ACC1Ó. Edith Vervliet també va ser membre del jurat als Premis REC.0, i va poder conèixer de prop la iniciativa Be Physic, del la qual va lloar la tasca d'acompanyament als dissenyadors independents i com això pot evitar la 'fuga' d'aquests creadors.
PUBLICITAT
PUBLICITAT