//Plugins sense CDN ?>
Fa poc més d’un any, l’empresa igualadina va llançar-se al mercat asiàtic obrint dues botigues a Hong Kong i s’espera que d’aquí a poc temps se n’hi sumin dues més a les ciutats de Wuxi i Quingdao.
Punto Blanco es consolida així en el seu model de negoci global que ja va començar als anys 50 donant a conèixer els seus productes als mercats més propers del continent europeu. Actualment, Punto Blanco exporta a més de 35 països i la Xina ocupa un paper destacat. Es preveu que al 2015 al gegant asiàtic hi haurà uns 400 milions de persones de classe mitjana, totes clients potencials de la marca.
Felicitats :
Clar exemple de que el mercat es global, i la globalitat ho es tant per anar com per venir.
Asia no es sols ( ni molts menys) una zona per anar a produir, sino que principalment es un... Llegir més mercat que també compra. Si es veu aixi tot pot canviar.
Felicitats, inspiració i força a la propietat, ’equip directiu i treballadors de Punto Blanco. Noticies com aquestes ens calen per incrementar l’activitat industrial i l’ocupació, en part, ... Llegir més en la comarca.
Bon Nadal a tothom, i que el 2014 ens sigui millor per a tots plegats, treballant per que així sigui.
JRE
IGD
17 de desembre 2013.10:02h
Gracies a tot l equip Punto Blanco per el treball la tenacitat i l exemple