//Plugins sense CDN ?>
Sou una de les marques que s’incorporen al Rec.01; què us atrau?
De la primera edició no ens en vam assabentar, però sabem que va tenir molt bona premsa... De totes maneres, el que ens atreu principalment és que és un plantejament totalment diferent d’un outlet tradicional: dóna molt valor afegit. Dins del món dels outlets és una nova experiència, dóna molt més... I la selecció de marques que es fa també ens atrau molt.
El fenomen outlet ha crescut molt darrerament...
Sí, tot i que fa anys que funciona. I precisament perquè està en creixement és important innovar, com fan a Rec.01. Pel que fa a la nostra marca, seleccionem molt a quins llocs volem tenir presència. A la nostra fàbrica puntualment venem peces d’altres temporades, és com una mena d’outlet molt efímer i ho comuniquem als nostres clients, però no en fem publicitat a l’engròs.
Per què ‘Cooked in Barcelona’?
Fem un símil amb el món de la cuina perquè és un àmbit que ens ajuda a explicar-nos. Nosaltres dissenyem i fabriquem aquí, a Barcelona. Fem producció totalment local, i això s’assembla a una denominació d’origen del món alimentari. Sí, fem peces amb DO... ‘cuinades’ des del territori.
Què hi veurem, a l’espai de Cooked del REC.01?
A part dels nostres productes —de les diverses línies que tenim— continuarem amb aquest símil culinari i haurà alguna sorpresa relacionada amb la roba, però també amb la degustació d’algun producte... S’haurà de veure!