//Plugins sense CDN ?>
Amb unes xifres de visitants similars a les passades edicions, BSTIM tancava portes aquest dijous al vespre. Poc després, tenia lloc el colofó d'aquests dos dies, la passarel·la 08700. L'organització ha decidit que d'ara en endavant, la fira -ja consolidada- passi a celebrar-se cada dos anys. Amb aquesta decisió la fira s'adapta a la pròpia dinàmica del mercat tèxtil, ja que en un sol any el sector industrial no incorpora prou novetats i les empreses productores no generen noves capacitats o serveis que s'hagin de presentar a marques i distribuïdors.
BSTIM ha tancat la tercera edició, en un cicle de tres anys, amb 1.400 visitants vinguts d'arreu del món han estat a la fira durant els dos dies que ha durat el saló (22 i 23 de febrer), una xifra similar a les dues edicions anteriors. A partir d'ara, passarà a ser un certamen bianual. Amb la persiana abaixada, la seixantena d'expositors, principalment tallers que fabriquen peces acabades de confecció i gènere de punt, es mostraven molt satisfets amb els contactes comercials que han pogut fer a BSTIM durant aquests dos dies, i esperen que aquests contactes es converteixin en comandes en ferm en les properes setmanes.
Els visitants han estat majoritàriament responsables de compres, dissenyadors i distribuïdors de marques de moda europees interessats en trobar proveïdors de proximitat, i provenien de diversos països d'arreu del món com Rússia, Anglaterra, Suècia, Holanda i Itàlia. Els expositors han destacat que el perfil del visitant aquest any ha estat de molta "qualitat", ja que eren directius d'importants marques de l'Estat amb alta capacitat de compra, com ara els grups Inditex, Corte Inglés o Cortefiel. El balanç de la facturació generada a les empreses expositores de BSTIM en les dues edicions anteriors supera els 4 milions d'euros segons l'estudi fet per Fira d'Igualada a finals de 2016.
Uns 500 dels visitants venien per primer cop a la fira, un altre bon senyal segons l'organització. El certamen d'aquest any ha tornat a reivindicar i conèixer el potencial de producció tèxtil que té el país i empènyer les grans marques a fabricar aquí part de la producció que fins ara feien al continent asiàtic. Aquest any la fira BSTIM s'ha centrat en difondre la moda sostenible, una tendència a l'alça, i és per això que ha incorporat al vestíbul principal un espai Showroom organitzat conjuntament amb l'Associació Moda Sostenible Barcelona i que ha comptat amb la presència d'empreses tèxtils que tenen en compte els impactes socials i mediambientals de tot el seu procés de fabricació, des del disseny fins a la comercialització i el consum.