//Plugins sense CDN ?>
Al REC.01, 17 velles fàbriques es van transformar en espais singulars plens de creativitat on cada espai transmetia la personalitat de cada dissenyador. Dilluns el barri recuperava el seu aspecte habitual i els carrers del Rec tornaven a ser els mateixos. Enrere queden tres dies amb més 25.000 visitants, de la comarca, però una gran part de fora, de tots els punts de la geografia catalana, que no tan sols van poder comprar les millors marques amb descomptes del 60%, 70% i 80%, si no que també van poder descobrir la singularietat d’un barri tan emblemàtic. A més de les pop-up stores, el visitant va poder escoltar jazz en directe pels carrers, recitals i altres concerts, sobretot destacar el de divendres al vespre, de Pascal Comelade i Enric Casasses, que va captivar al públic present.
Pel que fa a visitants, des de l'organització s'explica que hi va haver gent de tot Catalunya, des de Banyoles fins les terres de l'Ebre, Lleida, i sobretot de Barcelona i l'àrea metropolitana. REC.01 creu que un dels secrets de l'èxit va ser la difusió a nivell nacional que se'n va fer, apareixent a les notícies de TV3, a diaris com La Vanguardia i a ràdios de gran audiència.
Compres amb la Traviata
L'organització de l'Outlet d'Igualada Comerç va introduir un element innovador en la tercera edició d'aquesta iniciativa: una flashmob que va sorprendre els assistents amb l'excel·lent interpretació de diverses peces d'òpera. Un policia local (Josep Ramon Oliver, baríton) va començar a cantar àries de 'El barber de Sevilla', de Gioacchino Rossini, concretament la cèlebre obertura de 'Figaro'. En primer moment el nombrós públic va quedar atònit amb la inusual escena. No obstant això, de mica a mica es van començar a adonar que es tractava d'un cantant disfressat. Ben aviat s'hi van afegir una venedora de globus (Sheila Grados, soprano), una dependenta amagada (Eulalia Santova, mezzosoprano) i un escombriaire (Carles Prat, tenor). L'espectacle va ser llargament aplaudit en les dues ocasions en què va tenir lloc. Podeu veure els vídeos de la flashmob en aquest enllaç.
Les entrevistes a peu de carrer fetes per l'organització demostraven que tant els visitants com els comerços participants donaven una nota molt notable a aquesta iniciativa, que ja va per la seva quarta edició. A l'espera de resultats de números oficials i d'aquesta enquesta que s'està recollint, Igualada Comerç UBIC ja s'està preparant per a la propera activitat estrella: la Botiga al Carrer, que es farà el dissabte 4 de setembre.
Soc comerciant de Igualada, i he de dir que aquesta edició del REC.01 i el Outlet Igualada Comerç, va ser un exit. I en questió de ”calaix”, que es el que ens importa als comerços, he de dir... Llegir més a titol personal, que vaig fer mes calers el Maig del 2009, que aquesta edició, es a dir, coincidir amb el REC.01, no vaig veure aumentat el volum de negoci.
¿ Competencia desleal ?
¿Alguien lleva la cuenta de la cantidad de iniciativas que se han cancelado en Igualada por dicha frase?. Me pregunto, ¿competencia desleal con quien o con qué?. Si es... Llegir més desleal con quienes esperan mantener el monopolio eternamente entonces que lo especifiquen. Con más competencia hace tiempo que Igualada tendría otra cara y habría hecho que algunos se espabilasen y se renovasen. Igualada estaría más despierta y la competencia sería leal con quien tiene que serlo, con los ciudadanos, no con unos señores que quieren vivir para siempre jamás de rentas del pasado, aunque con su actitud estén colaborando a una Igualada cada vez más empobrecida.
Perquè no separem les coses.
http://www.igualadi.com/2010/06/perque-no-separem-les-coses.html
cal desterrar comentaris com els que tendeixen a dir que ”si critiques igualada no hi visquis”.
Que passa, que igualada és incriticable? Es que sempre hem de estar igual? No es pot dir mai el... Llegir més que es pensa sense que vingui algu a fer-te fora de la ciutat? No pots ser igualadí i a l’hora critic?
QUe passa, que si no pensem com determinada gent hem de ser desterrats?
Vinga per favor, q carcas que sou alguns.
Sensacional la iniciativa i el resultat del REC. Però penso que les veus que diuen que actes així van en detriment del comerç igualadí no crec que tinguin raó. Mai vindria gent d’arreu a... Llegir més comprar massivament sense una empenta com aquesta. Tot Igualada en pot sortir beneficiada i el que ens cal és que siguem nosaltres qui ens moguem.
L’Outlet d’Igualada Comerç, tot i que jo també crec que la roba NO era ”cutre” (ni molt menys), sí que semblava una mica un mercat de poble, ja que s’hi van instal·lar barrejades parades que no tenien res a veure amb el tema outlet.
Tan el REC.01 com l’Outlet d’Igualada Comerç van ser dues bones accions comercials, però no en el mateix grau. No ens enganyem, REC.01 va portar també molta gent de fora d’Igualada i comarca... Llegir més a la ciutat, gent que sense aquesta activitat no hagués vingut i que potser van passar per l’outlet de la UBIC. Així doncs, REC.01 és per si sol un èxit, en canvi l’Outlet de la UBIC necessitava de l’outlet del Rec (va quedar ben clar, ja que després de criticar la primera edició de REC.0, es va situar l’oulet de la UBIC al cap de setmana del REC.01). No cal perdre les oportunitats; el tren, que ha passat moltes vegades, no s’hi aturava quasi mai.
Hola!
Aquesta resposta va dirigida directament al Sr.Albert Rossell, les outlets al carre, o com vostè diu el ” mercaillo del pueblo” es el millor que organitza la ubic pels comerciants de la... Llegir més comarca inclusiva la meva empresa, ja que es una iniciativa molt bona per tothom, sempre ens queixem que a igualada no fan res que no tenen iniciativa per res... Peró no es aixi, el REC.01 I LES OUTLETS AL CARRE van atraure molts visitants beneficiant a, torno a repetí, a tothom.
Els comerços ens hem fet molta publicitat, apart de les vendes, en el meu cas no vaig treure ”trapitos que no se venden ni patras” tal i com vostè diu sinó que vaig demanar un munt de genero nou i coses de outlet que deixo es tractava.
Nosaltres som gent treballadora, no ens fa falta ni glamur ni res d’aixo, a mes si troba que Igualada es CUTRE com vostè diu el seu meravellós article no se que feia a la nostre ciutat.
Salutacions,
Laura Escolar.
Benvolgut Josep o Albert, ja que a La Veu firmes com Albert, no ser si ets la mateixa persona o no, però penses i escrius igual; no crec que passi res si un colaborardor de La Veu comenta alguna... Llegir més cosa a l’anoiadiari.cat. No ser si ets d’igualada o no, el que és segur és que no saps que és un Outlet. Outlet és vendre productes de fora temporada, desassortits descatalogats a preus tirats i a Igualada en tenim costum de fer-ho, és un fet diferencial. Ara bé contra gustos no hi ha res a dir per tant si amb tota l’oferta que hi havia no et va agradar res pot ser el problema és un altre i si el què volies era passejar podries haber anat al passeig d’Igualada que és prou ample i prou llarg com per estar tranquil i sol.
On som i cap on volem anar. Cal reflexionar-hi.
”L’outlet Igualada Comerç (UBIC) desvirtuava la idea d’Igualada com a referent de la moda. Una cosa és que el barri més descuidat de la ciutat... Llegir més aculli primeres marques amb l’objectiu de donar a conèixer aquest entorn i de demostrar que, si es vol, el Rec té potencial i pot convertir-se en un fet diferencial d’Igualada. Una cosa molt diferent és treure productes, en força casos, ”cutres” per vendre’ls, mentre s’entorpeix el passeig dels ciutadans. Una cosa és una iniciativa que fon els conceptes de patrimoni, moda i creativitat; en canvi, l’altra, és convertir el centre d’Igualada en allò més semblant al mercadet setmanal d’un poble”.
Pepito, els preus eren molt bons si pensem que les marques eren de primer nivell. Hi ha marques mes cares i algunes de mes aconomiques, però en general els preus eren bons per la qualitat del... Llegir més producte. No soc d’Igualada, pero si de la comarca, i normalment la veritat es que soc molt critic amb les activtats que duen a terme a Igualada , pero en aquest cas s’ha de reconeixer que va ser un exit i una iniciativa molt bona.
Pepito, el dissabte no hi havia gent al Rec ? Deu ser perquè no vas anar-hi. No tot s’acaba en el fet de comprar la roba; si no tenim una visió més àmplia malament anirem i no ho aprofitarem.
Doncs veureu, jo el que em va agradar va ser les parades a la rambla i plaça de la creu. Bon ambinet, molta gent, bon producte i bons preus. El Rec si molt curiós, marques de psotís, però els... Llegir més preus inabastables, encara que fossin d’outlet. Per cert on dissabte vaig veure gent va ser a la rambla no al Rec. De totes maneres gran iniciativa per dinamitzar Igualada. Ojala a Vilanova del Camí poguèssim fer alguna cosa per fomentar el comerç
Albert
Igualada
16 de juny 2010.15:31h
REC.01 va facturar molt més que REC.0, en canvi a l’outlet d’Igualada Comerç va passar tot el contrari (el tema va anar a la baixa respecte l’edició anterior). Cal estudiar nous mètodes i... Llegir més formes i descartar-ne d’altres.