//Plugins sense CDN ?>
Les conclusions de l’enquesta sobre l’equipament i usos de les tecnologies de la informació i la comunicació a les empreses (TIC-Empreses 2007-2008), realitzada per la Fundació Observatori per a la Societat de la Informació de Catalunya (FOBSIC) i l’Institut d’Estadística de Catalunya (Idescat) en què hi han participat més de 3.500 empreses de tot el país, mostren creixements importants.
Per exemple, del 64% respecte a les empreses que utilitzaven anteriorment la xarxa per ofertar els seus productes i del 32% respecte de les que n’adquirien.
Així, Catalunya retalla la distància amb la mitjana de l’Europa dels Quinze, que presenta uns percentatges de venda i compra del 18% i 33%, respectivament.
Podeu veure els resultats complets de l'estudi aquí.
Precisament, ara fa uns aquests mateixos instituts van donar a conèixer un estudi sobre l'equipament i ús de les TIC a Catalunya (2008), on la comarca de l'Anoia se situa com la tercera del país en l'ús regular d'Internet.
Alguns exemples
A la nostra comarca, el creixement i força de la venda a Internet és present en empreses referents del seu sector com Punto Blanco o Munich, que han incorporat el comerç electrònic com a nou canal de venda i fidelització de clients.
D'altra banda, una de les empreses especialitzades en aquest sector a Catalunya és la igualadina Trilogi.