TORNAR

L'Escola Mowgli guanya el premi "Foment de la lectura" de l'editorial Bayard

Els alumnes de 2n cicle inicial guanyen la primera edició d’aquest premi estatal

ensenyament
Dimarts, 10 desembre 2019. 08:57. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Els Toomais, alumnes de segon cicle inicial de l'Escola Mowgli, han guanyat la primera edició del premi Foment de la Lectura, promogut per l'Editorial Bayard, per l'activitat "Lectura amb companyia a l'Hospital de dia Sant Jordi", un projecte que ha superat altres iniciatives de centres educatius de l'Estat.

Des de l'Escola Mowgli expliquen que la finalitat d'aquesta activitat "és que els alumnes de segon de l'escola estimulin i practiquin la lectura, establint una relació intergeneracional amb els usuaris de l'Hospital de dia Sant Jordi, i al mateix temps treballar valors com el respecte, l'escolta i la tolerància." En aquesta activitat, els alumnes de Toomais van a llegir amb els usuaris del Centre de dia Sant Jordi un cop per setmana. "És una activitat que gaudeixen tant els infants com la gent gran" remarquen de sde l'escola. En aquesta iniciativa, els llibres que s'utilitzen en les trobades els facilita la Biblioteca d'Igualada, "un vincle més dels joves alumnes amb la ciutat que afavoreix l’estímul i el gust per la lectura", afegeixen des de l'escola Mowgli.

El primer premi està dotata mb 1.000 euros, que l'escola destinarà a la compra de llibres i jocs de taula.

Des de l’Escola Mowgli "se celebra aquest guardó així com la iniciativa, agraïnt a l'Editorial Bayard que hagi valorat l’acivitat del centre i donant les gràcies a totes les persones i entitats que fan possible que aquest projecte funcioni: l’Hospital de dia Sant Jordi del Consorci SocioSanitari d'Igualada i Biblioteca d'Igualada."


1 Comentaris

M

Martí

11 de desembre 2019.08:50h

Respondre

Moltes felicitats !!! Enhorabona !

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.