//Plugins sense CDN ?>
El Departament de Comerç i Màrqueting de l'Institut Milà i Fontanals va celebrar una jornada de conferències empresarials dirigida als alumnes del Cicle Superior de Comerç Internacional. En aquestes xerrades, quatre joves experts en comerç internacional i que actualment ocupen càrrecs de responsabilitat a les seves empreses, van explicar les seves experiènciespersonals i professionals, oferint un contacte amb la realitat als alumnes igualadins.
Joan Ginestà, director de vendes de Marina Tèxtil, va explicar l'experiència personal d'una empresa familiar, fundada pel seu pare, que ha aconseguit facturar 35 milions d'euros l'any, amb un 90% de les vendes a l’exterior i amb presència a 55 països.
Joan Manzanares, responsable del departament de logística de Denso Barcelona, va relatar el funcionament d'un magatzem logístic d'una empresa multinacional, la convivència de les persones amb els robots, els controls de qualitat que realitzen per garantir les seves comandes, la gestió de l’estoc i els timings d'entrega.
Al seu torn, Alberto Padilla, enginyer de dades de SDG GROUP, va exposar com d’importants són la informació i les dades per a les empreses, els sistemes i mecanismes que existeixen per ajudar les empreses a transformar aquesta informació en eines útils com el BIG DATA i a prendre millors decisions en l’àmbit empresarial. Finalment,
Finalment, osep Casquet community manager d'Aneto durant sis anys i actualment al departament de màrqueting digital de KH, va explicar com el màrqueting digital està guanyant terreny a les polítiques de comunicació tradicionals com ara la televisió, i els avantatges que el màrqueting digital pot aportar a l'empresa, amb més impacte als usuaris i millor segmentació dels mercats.