TORNAR

En marxa el projecte TI(N)C TALENT que forma 16 nenes de la ciutat en àmbits científics i tecnològics

La primera trobada d’aquestes nenes, escollides a través d’un tribunal, ha servit per començar a pensar en el projecte que realitzaran

ensenyament
Dijous, 23 gener 2025. 03:00. Anoiadiari.
D'un cop d'ull

L’espai InQuiet ha acollit aquest passat dissabte la primera trobada de les 16 nenes que formen part del projecte TI(N)C TALENT que neix amb la voluntat de fomentar les vocacions científiques i tecnològiques entre les nenes i noies de la ciutat i que siguin elles mateixes les expliquin quines són les formes, activitats i propostes aquest més els arriben.

Les trobades d’aquest projecte són mensuals i es realitzaran, també, a l’Espai Malla i a Codelearn. Les participants realitzaran un projecte d’inici a fi treballant la part més experimental, creativa, de programació i de realització final del projecte.

La regidora d’Infància de l’Ajuntament d’Igualada, Patrícia Illa, ha estat l’encarregada de donar la benvinguda a les participants d’aquest projecte que s’emmarca dins del programa europeu WeSTEMEU, que lidera l'Ajuntament d'Igualada. Illa ha destacat el paper de les joves i de les famílies "compromeses per participar en les diferents trobades i fomentar les seves habilitats dins de les ciències i els diferents àmbits STEM amb l’objectiu de fer créixer les vocacions científiques entre les nenes i noies de la ciutat i extreure uns resultats que es puguin presentar a nivell eruropeu sobre quines són les millors estratègies per fer-los descobrir i despertar aquesta vocació".

Els resultats d’aquest grup de treball s’analitzaran dins d’aquest programa europeu WeSTEMEU que té per objectiu reduir les desigualtats de gènere entre els estudiants i professionals dels àmbits científics


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.