TORNAR

La Universitat d'Igualada-UdL acull un congrés internacional dedicat a la interacció Persona-Ordinador

Més d’una vuitantena d’experts, professionals, docents, i estudiants d’informàtica i de doctorat d’arreu de l’Estat i Amèrica Llatina han participat en el congrés

ensenyament
Dimecres, 6 setembre 2023. 19:45. Redacció AnoiaDiari.

Igualada ha acollit aquest dimarts el XXIII Congrés Internacional d'Interacció Persona-Ordinador, que s'ha celebrat del 4 al 6. La trobada és organitzada per l'Associació Internacció Persona-Ordinador (AIPO) i, enguany, hi ha participat més d'una vuitantena d'experts, professionals, docents, i estudiants d'informàtica i de doctorat d'arreu de l'Estat i Amèrica Llatina.

Aquest congrés se celebra anualment en diferents ciutats i en aquesta edició la seu ha estat la Universitat de Lleida (UdL) i ha portat, com a novetats temàtiques, l'ètica i l'art interactiu. Dins del programa, els participants han pogut gaudir d'onze sessions paral·leles, en les quals, s'aborden aspectes com ara la usabilitat i l'accessibilitat, la interacció per a persones amb necessitats especials, salut i interacció persona-ordinador, jocs formatius (serious games) i interfícies d'usuari intel·ligents, o la informàtica social a partir dels resultats de l'exposició i el debat d'una cinquantena de treballs.

El dimarts, dia 5 de setembre, el Congrés va fer una parada al Campus Universitari d'Igualada, on el vicerector d'Internacionalització a la UdL, Toni Granollers i la regidora d'Universitats, Carlota Carner, els van donar la benvinguda i es van mostrar molt orgullosos per la seva visita. Al llarg de la tarda es van celebrar dues sessions sobre accessibilitat i paradigmes d'interacció. Després, la parada a Igualada va finalitzar amb una visita guiada pel centre històric d'Igualada.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.